חשבתם ש-Esc זה רק סלולרי? כעת מגלים כי המותג הופך להיות גם טלוויזיה, המתיימרת להיות מצחיקה, צעירה ו"כייפית". זאת, בעקבות הסכם תוכן בלעדי שחתמה Esc, בזכותו יוכלו 300,000 מנוייה לצפות בשידורי הפקות המקור של ביפ במסגרת פורטל הווידאו של הדור השלישי. ההסכם הבלעדי מביא את הערוץ הגדול היישר אל המסך הקטן של המכשיר הסלולרי.
הסכם זה מצטרף לשורה של שיתופי פעולה בין Esc לבין תוכניות וערוצי טלוויזיה מובילים, כדוגמת MTV, ערוץ המוסיקה 24 והסדרה מ.ק. 22. בחברה מוסרים, כי ההסכם ממשיך את מיצוב המותג הסלולרי כמוביל בתחום הבידור הסלולארי לצעירים.
התוכן, במסגרת שיתוף-פעולה זה, כולל את כל הפקות המקור של ערוץ ביפ. במסגרת ההסכם, ערוץ ביפ יפתח עבור Esc תכנים בלעדיים, המבוססים על תוכניות המקור המשודרות בערוץ, בהן תוכניות מהעונה החדשה: תוכנית הלייט-נייט החדשה של טל ברמן (שעולה בנובמבר), העונה החדשה של פיני הגדול, וכן תוכניות ותיקות של ביפ, דוגמת: "דאבל דייט", "אלי נגד העולם", "הדרבי הגדול", "האקדמיה לצחוק" ועוד.
בנוסף, קשת אינטראקטיב תייצר פתיחים, ברכות, משחקי JAVA, וצלצולים מדברים עבור מכשירי הטלפון הסלולרי של Esc - כשכל מוצרי התוכן מבוססים על התוכניות המשודרות בערוץ ביפ. כמו-כן יושק אפיק סלולרי, בו יוכלו מנויי Esc ליהנות 24 שעות ביממה ממיטב הקטעים המשודרים בביפ - ערוץ הצחוק הסלולרי.
אילון אגם, סמנכ"ל חטיבת התוכן והמוצרים: "... אנו מובילים בשינוי הרגלי הצריכה בישראל באמצעות שימוש תכנים איכותיים ובעלי נוכחות במדיה הטלוויזיונית. במסגרת שיתוף הפעולה יוכלו מנויי Esc לצפות ולהוריד קטעים ותוכניות שהוקרנו בערוץ ביפ אל מכשיר ה Esc וכן מגוון תכנים בלעדיים שיפותחו למנויי Esc, המבוססים על תוכניות המקור המשודרות בערוץ".
אילי עדרי, מנהל שיווק ופיתוח עסקי, קשת אינטראקטיב: "בין ביפ ו-Esc קיים מתאם גבוה כלפי קהלי היעד של שני המותגים. טבעי ש Esc יציעו ללקוחותיהם, שהם המעודכנים ביותר, את תכני ביפ, שילוו ויצחיקו אותם בכל מקום".