שירות איסוף כרטיסי הטיסה מסניף הדואר בטרמינל 3 תופס תאוצה. בשירות החדש השתמשו עד כה מאות נוסעים שבחרו לאסוף את כרטיסי הטיסה שלהם ישירות בשדה התעופה באמצעות סניף הדואר במקום. הלקוחות יכולים לבקש לאסוף את כרטיס הטיסה שלהם ישירות בנתב"ג ובכך לחסוך זמן רב.
מנכ"ל רשות הדואר, יוסי שלי ציין כי סניף הדואר בטרמינל 3 הוא המודל על-פיו יפעלו בקרוב כל סניפי הדואר ברחבי הארץ. לדבריו, לקראת המעבר לחברה ממשלתית, רשות הדואר תשווק מוצרים חדשניים וייחודיים לסניפי הדואר וביניהם מוצרים לנוסעים לחו"ל כגון רכישת והמרת מט"ח, העברות כספים לחו"ל, רכישת כרטיסי חיוג ועוד.
שירות ייחודי נוסף שניתן לקבל בסניף הדואר בנתב"ג: מעכשיו ניתן להחזיר בדלפקי הסניף בטרמינל 3 את מכשירי הטלפון הניידים של חברות ישראל פון וחברת מלניום. לקוחות ששכרו מכשירי טלפון ניידים לחו"ל משתי החברות האלה, יכולים, עם שובם מחו"ל, להגיע לסניף הדואר בטרמינל, להכניס את המכשיר למעטפה מיוחדת שהוכנה לצורך כך ולשלוח לחברה את הטלפון ללא תשלום נוסף.
בנוסף, במסגרת סל השירותים והמוצרים לנוסעים לחו"ל, ניתן לרכוש בסניף הדואר בנתב"ג ביטוח לנוסע של קופות החולים מכבי וקופת חולים הכללית.
סניף הדואר בטרמינל 3 פועל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע ומספק את מגוון השירותים הייחודיים והמתקדמים של רשות הדואר.