|   15:07:40
  יפעת גדות  
עיתונאית עיתונות זהב בע"מ
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שלא ידעת על הדפסה על חולצות
קבוצת ירדן
מחפשים כיצד לייעל את בית העסק? בחנו את מערך האריזה שלכם

מי הם ה"מלאכים ברשת"

במהלך הכנס השנתי של איגוד האינטרנט הישראלי, נבחרו שמונה אתרים כ"מצטיינים ברשת" בפעילות התנדבותית, מתוך 39 האתרים, שקיבלו את תג ההתנדבות לשנים 2005-2006
14/02/2005  |   יפעת גדות   |   חדשות   |   תגובות

במהלך הכנס השנתי התשיעי של איגוד האינטרנט הישראלי, שנערך בסוף השבוע בתל אביב, הוכרזו שמותיהם של 8 אתרים מצטיינים, להם הוענקו אותות הוקרה על שימושם ברשת האינטרנט, לצורך העשייה ההתנדבותית והתרומה לקהילה.

במקביל, הוכרזו שמותיהם של 39 אתרים, אשר קיבלו את תג ההתנדבות "מלאכים ברשת" לשנים 2005-2006. האתרים מקבלי התג עוסקים בפעילויות התנדבות ברשת, התורמות רבות לקהילה בישראל. אותות ההוקרה ותגי ההתנדבות הוענקו על-ידי איגוד האינטרנט הישראלי והמועצה הלאומית להתנדבות בישראל - הגוף האחראי על פיתוח וקידום ההתנדבות בישראל ומאגד בתוכו את כל הארגונים המפעילים מתנדבים בארץ.

בין הקריטריונים אשר הובאו כשיקול במתן תעודת ההוקרה: מקוריות וחדשנות של הפעילות ההתנדבותית, מסירות מיוחדת של מבצעי הפעילות והשפעה חברתית בולטת.

האתרים המצטיינים הם:

סה"ר - www.sahar.org.il - פורום, הפועל על-מנת לסייע לאנשים במצבי משבר נפשי, ולהציע להם, תוך שמירת אנונימיות, אוזן קשבת, כתף בטוחה, חיבוק חם ובמקרה הצורך אירגון פעולת הצלה, כדי למנוע אבדן חיים.

פרויקט בן-יהודה - www.benyehuda.org - אתר, הפועל לבניית מאגר מלא ככל הניתן של הספרות העברית לתקופותיה, על-ידי הפקת מהדורות אלקטרוניות של יצירות, שאינן מוגנות עוד בזכויות יוצרים.

ויקיפדיה העברית - www.wikipedia.org - כחלק מפרויקט ויקיפדיה העולמית, ויקיפדיה העברית היא פרויקט להקמתה של אנציקלופדיה מקוונת חופשית לעיון וחופשית לעדכון.

נגישות ישראל - www.aisrael.org - פרויקט, המאפשר לקהל האנשים עם מוגבלויות ומשפחותיהם, לצאת מהבית ולבצע פעולות יומיומיות, שעד-כה נמנע מהם לעשותם, באמצעות מתן מידע חיוני בתחומי החיים השונים.

אתר מקום - www.macom.org.il - אתר, המספק מקום דיסקרטי, שבו יכולים אנשים שנפגעו מינית, והציבור הרחב, לקרוא על הנושא, להבין את ההשלכות וההתמודדות, לקבל מידע על מקורות עזרה וטיפול וכן לשוחח עם נפגעים אחרים באמצעות אשכול פורומים.

אתר קונספציה - www.exego.net - מגזין, שנועד לקדם את תרבות האינטרנט בישראל, ולהפוך את הרשת מסביבה פסיבית של גולשים, שמבקרים באתרים, לסביבה מעשירה ושיתופית, בה כולם תורמים, משתתפים, לומדים ונהנים.

שי"ל - שירות ייעוץ לאזרח - www.shil.info - אתר, המאפשר לכל אדם לדלות ממנו את המידע הנחוץ לו או לשאול בפורום, אודות זכויות וחובותיו אל מול מוסדות הממשל, וכן לברר על שירותים העומדים לרשותו.

במה חדשה - www.stage.co.il - אתר, המארח אמנים חדשים ומאפשר להם להציג את יצירותיהם ברשת.

"השימוש ברשת האינטרנט הרחיב את היצע הפעילות ההתנדבותית בפני מגזרים חדשים והציב אפשרויות חדשות גם בפני אלה שלא נהגו להתנדב בעבר", אומר ד"ר אמיר עציוני, נשיא איגוד האינטרנט.

"השימוש באינטרנט הסיר גבולות ומחסומים ואפשר לגולשים לתרום מזמנם, מכשרונותיהם ומיומנותיהם, גם למי שמבודדים מבחינה גיאוגרפית, לבעלי קשיי ניידות הנאלצים להיות צמודים לביתם, וגם לכאלה שזמנם הפנוי אינו בשעות הפעילות הרגילות. הפעילות בה התחלנו לא מכבר תמפה את גופי ההתנדבות ברשת בישראל ובמקביל תעודד נוספים ללכת בדרך זו", הוסיף.

לדברי ד"ר עציוני, פעילים מתנדבי-רשת, מוזמנים להמשיך ולהירשם להגשת מועמדות לקבלת תג ההתנדבות, "מלאכים ברשת".

בנוסף לאתרים המצטיינים, זכו בתג ההתנדבות האתרים הבאים. התג ניתן לתקופה של שנתיים, במהלכו יוכלו האתרים להציגו באתר ולעשות בו שימוש בניירות רשמיים:

פי.סי. פוביה - מטרת הפורום היא, להגיש סיוע בתחום המחשבים ללא תשלום, כשההתמקדות היא במשתמשים חדשים.

פורום "בנק מול לקוח" - נועד לדון במערכת היחסים בין הלקוח הפרטי והעסקי ובין הבנק: בעיות, תלונות והצעות לניהול הקשר עם הבנק לטובת הלקוח.

אתר חרדה חברתית - באתר מידע על חרדה חברתית, מתן כלים לאבחון התופעה, מידע על הטיפולים הקיימים ואף מתן עצות ממשתמשים אחרים ואפשרות למפגשים חברתיים.

אתר הדיסלקטים בישראל - מטרת האתר היא לקדם את הידע וההבנה בנושא ליקויי למידה, בקרב מורים הורים ותלמידים.

פורום "תפוז מחפשים בשבילך" - הפורום עוזר למי שאינו מתמצא דיו באיתור מידע ברשת האינטרנט, להגיע למידע באמצעות מנועי חיפוש או באמצעים אחרים.

אתר "יחד" - האתר הוקם במטרה לאפשר הכרה מעמיקה של מיניות האדם בהיבטים מגוונים. מומחים לחינוך מיני עונים על שאלות הגולשים במגוון נושאים.

אתר "לא רלבנטי" - מאגר מידע של שמועות אינטרנט ומכתבי שרשרת, כולל בדיקת המידע שבהם והמלצה האם להעביר או לא.

פורום תמיכה לאחר אובדן הריון - קבוצת תמיכה חמה ומשפחתית אשר עוסקת בכל ההיבטים הנפשיים הכואבים המלווים אובדן הריון או מות תינוק זמן קצר לאחר הלידה.

פורום טיפול מיני ומיניות - פורום, המעניק תמיכה וסיוע לגולשים בו, בנושאי מין ומיניות.

פורום בסיסי נתונים - פורום תמיכה ומתן סיוע לסטודנטים, תלמידים ולכל מי שמתעניין בתחום בסיסי הנתונים.

פורום זכויות ומגבלות (נכים) - הפורום מכיל מידע על זכויות לאנשים עם מוגבלויות בכל הגילאים, ומיועד למי שזקוק למידע ש"שמור במגירות".

פורום מורים - מיועד לקהל המורים והמורות וכן לתלמידים. מטרתו היא להעשיר את החינוך ולתת אפשרות לשתף במגוון עזרי הוראה ולהקשבה הדדית.

לה"ב-למען הפגים בישראל - קבוצת תמיכה, יעוץ ומידע בכל הנוגע לפגים והוריהם. קיום פעולות הסברה לשם קידום חקיקה של חוקים הקשורים לפגים ולזכויותיהם.

הפורום לזכויות נשים בהריון ולאחר לידה - הפורום הוקם על-מנת לענות על השאלות המשפטיות, המתעוררות בהריון ולאחר לידה בנוגע לזכויות המוקנות לאישה, לבן הזוג ולתא המשפחתי, בהקשר למקום העבודה, ביטוח לאומי ותחומים נוספים.

פורום ייעוץ ללימודים וקריירה - מתן מידע והכוון לאנשים המתלבטים בבחירות מקצוע או מתלבטים בשלבי קריירה שונים לגבי המשך דרכם.

האגודה למלחמה בסרטן - אתר עדכני, המספק מידע על מחלות הסרטן, גורמי סיכון, דרכי מניעה, אבחון מוקדם, טיפול ושיקום, זכויות ושירותים לחולי הסרטן. באתר ניתן למצוא מידע על פעילויות האגודה, הזמנת עלוני הסברה, מידע על חידושים בתחום, תרומות וקבלת תשובות של מומחים בתחומים השונים של מחלת הסרטן.

פורום "זוגיות במשבר" - קבוצת תמיכה וירטואלית בנושאים, הקשורים בזוגיות במקומו של הפרט בזוגיות, בהם המשתתפים רוצים לשתף, לקבל משוב או עצה ולתת כאלו למשתתפים אחרים.

פורום "הורים לילדים עם מחלות" - קבוצת תמיכה להורים שנאלצים להתמודד עם מחלות קשות של ילדיהם.

פורום סיפורים מהחיים ומהאינטרנט - עזרה כאשר ההתמודדות היומיומית קשה ומתישה, בעיקר לבני נוער, בתקופה של הרבה תהפוכות והתלבטויות והתמודדויות.

לאדינו - מטרת האתר לשמר את הלאדינו - שפתם העתיקה של היהודים יוצאי ספרד, לרכז מידע ומשאבים, מקומות ללימוד ופעילות תרבותית בנושא.

הגל הירוק - "אתר גג" שמטרתו לעודד בציבור מעורבות לאיכות הסביבה באמצעות האינטרנט, על-ידי אספקת מידע וכלים ליישום מעורבות אפקטיבית, ולתרום לרישות (networking) בין גורמים שונים בציבור בישראל בנושא איכות הסביבה.

האתר הלא רשמי ללוגיסטיקה - מתן מענה לצרכים האקדמיים לכלל הסטודנטים הלומדים בחוג המשולב למדעי החברה בבר אילן. אתר המספק חומרי עזר שונים אשר מקלים על כלל הסטודנטים.

פורום הפרעות קשב ADHD פורום - לתת לגולשים לתת תמיכה ולהעניק מידע מקיף ומקצועי על הפרעת קשב ורכוז ADHD ועל הטיפולים היעילים בהפרעה.

עמותת אטלס - תמיכה בחולי ALS אספקת מידע, ייעוץ, תמיכה אישית בחולים המביעים רצון בכך, תרגום חומר על המחלה, רכישת מחשבים ו"עכבראשים, על-מנת לחבר חולים לאינטרנט, הפקת ועריכת העיתון.

"קו לעובד" - מטרת האתר: העצמת העובדים המוחלשים על-ידי ייעוץ באי-מייל, ופרסום זכויות העובדים החלשים בענפים השונים.

פורום ארץ הצבי - אתר דיונים לקהל הרחב בענייני אקטואליה, תרבות ולשון. לשותפים מכל קצוות הקשת הפוליטית.

קולות-העצמה לצרכנים בבריאות הנפש - קידום המודעות לנושא בריאות הנפש באינטרנט. קידום הנגישות לאנשים המתמודדים עם מוגבלויות פסיכיאטריות, מידע ונגישות לזכויות. במה ליצירה ולקהילה עבור אוכלוסיוה זו.

ארגון קו אור - באתר האינטרנט של קו-אור קיים מאגר מידע רפואי לילדים, פורומים לתמיכה, פלטפורמה ללמידה מרחוק, מאגר קישורים, משחקים, עלון ופעילויות נוספות.

ספרים - אוסף קישורים לספרים מקוונים - אתר המכיל ספרי לימוד מקוונים הנמצאים כמידע חופשי ברשת בתחומים: ספרי קודש, מדעי החברה, מדעי החיים, מילונים, אנציקלופדיות ועוד

פורום תמיכה טכנית למחשב - בפורום זה ניתן לשאול כל שאלה בנושא תקלות במחשבים, מערכות הפעלה, הודעות שגיאה ושאר בעיות.

מיזם RelatioNet - מיזם, באמצעותו ניתן לאתר קרובי משפחה אבודים לניצולי שואה, באמצעות תלמידי תיכון יהודיים בכל העולם כולו, והעלאת המידע לבלוגים.

איגוד האינטרנט הישראלי הינו עמותה ללא מטרת רווח, הפועלת בכדי לסייע בהתפתחות והטמעת האינטרנט כתשתית חינוכית, חברתית ועסקית בישראל. במסגרת זו, פועל האיגוד כדי לקיים שירותי תשתית חיוניים לקיומו של האינטרנט בישראל. האיגוד אף מייצג את ישראל במסגרות בינלאומיות בעלות חשיבות רבה לקביעת עתיד האינטרנט.

לפרטים נוספים על תג ההתנדבות, ניתן לפנות לדף ההתנדבות באתר האיגוד: www.isoc.org.il/hitbadvut

תאריך:  14/02/2005   |   עודכן:  14/02/2005
יפעת גדות
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שר האוצר, בנימין נתניהו, החליט להגדיל את תקציב התוכנית לקליטת מדענים עולים (קמ"ע) במשרד לקליטת העלייה לשנת 2005 ב-20 מיליון ש"ח, כך שהתקציב הכולל של הפרויקט יעמוד על 88 מיליון ש"ח במקום 68 מיליון ש"ח.
14/02/2005  |  מיכאל דבורין  |   חדשות
חוקרים מאוניברסיטת בר-אילן פיתחו שיטה חדשה העשויה לשפר בעתיד את הטיפול במחלות הסרטן - השיטה תמדוד את עומקם של חומרים הנמצאים במעטפת התא הביולוגי (מימברנה).
14/02/2005  |  גלית יצחק  |   חדשות
התאחדות הקבלנים, ביוזמתו של נשיא ההתאחדות, אהרון כהן, כינסה ביום חמישי האחרון, בכפר המכבייה את שר השיכון, יצחק הרצוג, ח"כים וכ-20 ראשי ערים ויישובים מהפריפריה וזאת במסגרת התארגנות חדשה, שמטרתה ליזום תוכנית ארוכת טווח למען שיקום הפריפריה וצמצום הפערים החברתיים והכלכליים בין מרכז הארץ לפריפריה, שלא תסתפק רק בהחזרת מענקי הזכאות.
14/02/2005  |  מיכאל דבורין  |   חדשות
ילדים שאמהותיהם עובדות בלילות, בערבים או במשמרות, נוטים לפגר בעקומת ההתפתחות בגילאי שנתיים וביכולת השפה בגילאי שלוש, כך עולה ממחקר חדש.
14/02/2005  |  יפעת גדות  |   חדשות
משרד החוץ האמריקני פרסם את תוצאות הגרלת הגרין קארד לשנת 2006. ההרשמה להגרלה נמשכה השנה כחודשיים, החל מנובמבר 2004 ועד ינואר 2005, כאשר בסך הכל נרשמו 6.3 מיליון איש מכל העולם.
14/02/2005  |  יפעת גדות  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
לפיד שחיזר אחר קולותיהם של ערביי ישראל, למעשה מצהיר בפומבי, בלי שמץ של בושה, שהם כולם אויביה של מדינת ישראל וסכנה לביטחונה
ארי בוסל
ארי בוסל
כמה נעים להגיע לניו-יורק לשהות בבתי מלון יוקרתיים, להתחכך עם המי ומי, כולם צעירים, וכולם יפים, וכולם נבונים וחכמים ועם מאות אלפי עוקבים
אברהם שרון
אברהם שרון
צריך ואפשר להתיר להורים לכתוב על מצבת בנם שנפל כל מה שהם רוצים    חלקת הקבר היא חלקת אלוהים הקטנה והיחידה שלהם    היא מחוז החפץ והגעגועים מעתה ועד עולם, צריך ואפשר לאפשר להם לכתוב על...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il