הרשות הפדראלית האמריקנית לבטיחות בדרכים (NHTSA) הודיעה ביום חמישי (14.3.02), כי חברת פולקסווגן נידרשת לקרוא חזרה לכ-300 אלף מכוניות למוסכים (RECALL), לתיקון הצינורית המובילות למיכל הדלק, ולתיקון מערכות בלמים העלולות לגרום לשריפה ב-55 אלף מכוניות נוספות.
המכוניות הן מדיגמי פאסאט וג'טה (גירסת הסדאן של הגולף). יש להחליף בהן את צינוריות הדלק העלולות להקרע, אם יארע תקר בגלגל. פולקסווגן תידרש גם לחזק את חיבורי הגלגלים כך שלא ישתחררו במקרה תקר, ויהוו סיכון לצינוריות הבלמים. המכוניות שבקטגוריה המוחזרות הן פסאסאט משנות הייצור 1998 עד 2002, וג'אטה מ-1997 עד 1999.
פולקסווגן נידרשת להחזיר למוסכים גם את החיפושיות החדשות שייוצרו מאוקטובר 2000 עד לספטמבר 2001. במערכת הפיקוד האלקטרונית של מערכות ה-ABS למניעת נעילת גלגלים בבלימה עלולות להגרם קצר חשמלי, העלול לגרום לשריפה.
קריאות חזרה אחרות עליהן הודיעה הרשות הפדראלית לבטיחות בדרכים, הן:
כ-270 אלף גי'פי טויוטה מדגם 4 ראנר מייצור נובמבר 1995 עד פברואר 1998. התגלה כי מטען כבד המובל בחלקה האחורי של המכונית, עלול לפגום בהיגוי. במתלים האחוריים יותקנו חיזוקים כך שהמכוניות יוכלו לעמוד בעומס, מבלי לגרום לגלגלים הקדמיים להתרומם מהעומס.
55 אלף מכוניות מסוג לנד רובר דיקסוורי מבריטניה, מייצור אפריל 1998 עד יולי 2001, נקראות חזרה למוסכים לתיקון בעיה בפיקוד האלקטרוני של ה-ABS. גם 64 אלף מכוניות נוספות מדגם זה מייצור אפריל 1998 וינואר אותה שנה, נקראות לתיקון האמור למנוע השתחררות כבל דוושת התאוצה.
קרייזלר תקרא כ-72 אלף מכוניות מדגם גי'פ גראנד שירוקי החדש, לשיפור מגן מיכל הדלק העלול לעקור את שסתום המיכל במקרה התנגשות, ולגרום דליפה מסוכנת מהמיכל ושריפה.