הבצפר, בית הספר הגבוה של חברות הפרסום בישראל, פותח בימים אלה השתלמות נוספת בנושא שיווק ופרסום אינטראקטיבי.
ההשתלמות מיועדת לאנשי שיווק ופרסום, המבקשים להרחיב את הידע וההבנה שלהם על שיווק ופרסום אפקטיבי באינטרנט ובמדיה הדיגיטלית, כאשר להשתלמות זו נרשמו עד כה מנכ"לים, סמנכ"לים ופרסומאים רבים.
ההשתלמות כוללת ארבעה מפגשים של ארבע שעות אקדמיות, המלוות בהרצאות של מנהלי חברות האינטרקטיב, תמיר יולביץ מנכ"ל D-SAY ותימור גורדון מנכ"ל ARC INTERACTIVE, שיציגו בהשתלמות דוגמאות לקמפיינים מהארץ ומהעולם.
ורד בטש סמנכ"ל שיווק הבצפר של חברות הפרסום: "השתלמות זו היא השנייה שאנו עורכים בנושא האינטראקטיב ומסתבר שאנו הגוף היחיד בארץ המקיים השתלמות ממוקדת בתחום זה, באופן שמרכז את כל החומר הרלוונטי לתחום. עד כה רוב האנשים העוסקים בתחום האינטרקטיב, רכשו את השכלתם וניסיונם בדרך תוך כדי עבודה. ההשתלמות שלנו מהווה עבורם הזדמנות יוצאת דופן לבוא ולקבל את החומר באופן מאורגן, מלווה בדוגמאות תוך הצגת המניעים האמיתיים ולא ספקולציות שנאמרו בפרוזדור כזה או אחר".
בין הנושאים שילמדו: אינטרנט ככלי שיווקי, מונחים מרכזיים בפרסום אינטראקטיבי, טכנולוגיות ושיטות לפרסום באינטרנט, שימוש באינטרנט ככלי לחיזוק המותג, הגדלת מכירות והרד-סייל באינטרנט, האינטרנט ככלי קד"מ, שילוב פרסום בתוכן, סקירת מפת המדיה האינטראקטיבית בארץ, תכנון מדיה באינטרנט, שיווק במדיות החדשות (סלולר,טלוויזיה אינטראקטיבית), כלים ושיטות למדידת אפקטיביות של פרסום אינטראקטיבי ועוד.
הבצפר, בית הספר של משרדי הפרסום בישראל, הוקם לפני 3 שנים על ידי איגוד חברות הפרסום במשותף עם חברות הפרסום.
הבצפר "נולד" במטרה להכשיר כוח אדם מיומן למקצועות הפרסום ב-6 מסלולים שונים: תקציבאות, פלנינג, מדיה פלנינג, הפקת פרסומות, יחסי ציבור ודוברות. מטרה נוספת העומדת בפני הבצפר היא לההשביח את הרמה המקצועית של העוסקים בפרסום ושיווק, על-ידי קיום ימי עיון והשתלמויות בתחומי ידע רלוונטים.