"בנק אינווסטק", משלים בימים אלה את ביסוס שייכותו לבנק הבינלאומי הראשון על-ידי שינוי שמו ל-"Uבנק". שמו של הבנק הכולל לוגו חדש, הינו צעד ראשון בכוונת הבנק להוות גורם מוביל בישראל בתחום שירותי בנקאות פרסונלית, תוך כדי שמירת מעמדו המוביל בשוק ההון ובתחום הנאמנות. בבסיס התדמית החדשה, עומדת מטרת הבנק להעניק "בנקאות שוויצרית", אשר תבוא לידי ביטוי בניהול אישי, בנקאות זריזה נטולת בירוקרטיה, אשר תציע מוצרים פיננסים חדשים ומתקדמים של הבנק וגופים פיננסים בינלאומיים.
אילן רביב, מנכ"ל "Uבנק", מציין כי שינוי שם הבנק וגיבוש התדמית החדשה ילווה בשינוי ארגוני הכולל גיוס כוח אדם לאפיקים רלוונטיים לפעילותו, השקעה בהכשרת יועצי השקעות ובנקאים כעתודה ניהולית, פיתוח ושיווק מוצרים פיננסיים ייחודיים ומתן נגישות ללקוחות הבנק לכל מוצר בעולם על רקע תהליכי הגלובליזציה בשווקי הכספים וההון. בנוסף לפעילויות מרכזיות אלה ימשיך "Uבנק" בפעילותו בתחומי ניירות ערך, ניהול נכסים, שירותי פקטורינג, חדר עסקאות ועוד.
עוד מציין רביב, כי במסגרת מדיניות "הבנקאות הפרסונלית", ידאג הבנק להעמיד לרשות לקוחותיו אנשי קשר אישיים במטרה לקרב את הלקוחות. הכוונה ליצור מערכת יחסים אישית ולצורך כך מציין רביב יבחרו האנשים הטובים ביותר למשימה זו. בדרך זו ימשיך הבנק להציע שירות אישי במסגרת בנקאות פרסונלית שאינה מקובלת כיום בישראל. בנוסף לקשר האישי והכרת הלקוח ידאג "Uבנק" לטיפוח קשר ממוחשב מתקדם וידידותי ככלי נוסף לניהול מערכת היחסים בין הבנק ללקוחותיו.
את תהליך שינוי השם ותדמית "Uבנק" ניהל סטודיו עיצוב ומיתוג ברוך נאה קריאייטיב ברנדינג. השם והלוגו החדש נבנו לאחר תהליך יסודי, אשר כלל מחקרי שוק ופגישות עם לקוחות, עובדים ואנשי מקצוע בתחום, ומשלבים בין מסר רגשי "להיות ראויים לאמונך", מסר אינפורמטיבי "סולידי ומתוחכם" ומסר המבדל את הבנק ממתחרים "בנקאות פרסונלית".
שילוב הצבעים כחול וזהב בלוגו החדש מסמל את הצבעוניות של הבנק הבינלאומי. הכחול הממלכתי, מסמל הערכה למסורת ביטחון ואמינות והצבע הזהוב של הלוגו מסמל ממלכתיות, חמימות, קשר אישי, ערכיות גבוהה וחיוניות.