קבוצת SBC בשיתוף חברת OLIVE משיקה היום (ד', 22.6.05) מדיה חדשה בתחום התקשורת הכתובה - מגזינים דיגיטליים. קבוצת SBC השקיעה בקבלת הזכויות הבלעדיות בישראל של טכנולוגיית OLIVE והקמת מערך המגזין הדיגיטלי כ-2.5 מיליון ש"ח ומחלקת המגזינים הדיגיטליים תעסיק כ-20 עובדים: עורכים, מעצבים גרפיים, מומחי אינטנרט ואנשי שיווק ומכירות.
המגזין הדיגיטלי מאפשר לבצע המרה של כל מקורות המידע והתוכן שמאגדת כל חברה למהדורה אינטרנטית. הטכנולוגיה של OLIVE "מתלבשת" על קבצי המגזין טרם ירידתם לדפוס וממירה אותם לקבצים דיגיטליים בסביבת אינטרנט. הפורמט מציע כר נרחב של אפשרויות פרסומיות, החל מקישורים ישירים לאתר הבית של החברה, וכלה בצירוף קטעי וידאו, סרטוני פרסומות או קטעי אודיו.
שם המשחק - אינטראקטיביות וספונטניות - זאת באמצעות טכנולוגיה אשר מאפשרת להניע את הקורא לפעולה מכוונת ומקוונת שתקדם את המטרות השיווקית של החברה (למשל, באמצעות שילוב טפסי הרשמה או הזמנה).
בניגוד לגרסת הדפוס, המגזין הדיגיטלי מאפשר עדכון ושינויים של התכנים והמסרים בזמן אמת, כמו גם בחינת האפקטיביות שלהם אונליין. הוא ידידותי מאוד למשתמש. אין צורך בחיבורים חיצוניים, התקנות תוכנה והורדת קבצים או אפילו בחיבור לאינטרנט בפס הרחב. מרגע שהמגזין נמצא באינטרנט הוא נגיש לכולם, בכל עת, דרך כל דפדפן וכל מחשב.
דרך עמוד התוכן של המגזין, ניתן להקליק על הכתבה הרצויה והמגזין ייפתח בעמוד הרלבנטי, כלומר שהמגזין מחזיק בארכיון ומכיל מנועי חיפוש המאפשרים לכל קורא לבצע חיפוש טקסטואלי לפי מילות מפתח, ולאתר במהירות את הנושאים שהכי מעניינים אותו.
המגזין הדיגיטלי מאפשר לחברה או למו"ל לשלוח באמצעות המייל את המגזין הדיגיטלי. חברה בעלת כמות לקוחות גדולה (חברות סלולאר) לא יכולה וזאת עקב בעיות תקציביות ליצור כלי תקשורת חכם שבאמצעותו היא תעביר את כל המסרים השיווקיים, תדימיתיים בלחיצת כפתור. כמובן שיש ערך מוסף לויזואליות של המוצר שמשדרת חדשנות, וערך נתפס ששוויו כסף להבדיל מסביבת אינטרנט רגילה.
הפצה נוספת היא באמצעות רכישת באנר פרסומי באתר רלבנטי, שבו ניתן להציג מגזין תוכן, קטלוג מוצרים, סחר אלקטרוני וכו'.
בחודש אוגוסט יושק אתר EMAG. אתר זה ישמש כ"קניון" למגזינים דיגיטליים של קבוצת SBC ושל מו"לים נוספים.
ישראל בטיטו, סמנכ"ל קבוצת SBC, מציין של-עפי נתוני TGI מספר הקוראים הנחשפים למגזיני sbc היום הינו 1.02 מיליון קוראים מידי חודש. התחזית שעד סוף שנת 2006 מספר המנויים למגזינים בישראל יהיה 350,000 מנויים ומספר העותקים של מגזינים שימכרו ברשתות הריטייל יהיה עוד 280,000 עותקים ומספר הקוראים שיחשפו לקריאת מגזינים מידי חודש יהיה כ-2.38 מיליון קוראים.
יוני שטרן, מנכ"ל חב' OLIVE, מציין ש-5 מתוך 10 חברות הענק להוצאה לאור בארה"ב מבוססות כיום על פלטפורמת ההפקה של OLIVE, טכנולוגיה המאפשרת הפקת מגזין דיגיטלי הזהה בפורמט למגזין הכתוב מציג גיליונות מגזינים אלקטרוניים עם כר נרחב של אפשרויות החל מקישורים ישירים לאתרי הבית של החברה וכלה בצירוף קטעי וידאו, סרטוני פרסומת וקטעי אודיו.
קבוצת SBC מוציאה לאור כיום כ-20 מגזינים ביניהם: מגזין העסקים הגדול בעולם פורבס, קוסמופוליטן, PC מגזין, mountain bike action, מגזינים של הערוץ כגון: דרך האוכל, דרך האושר, נישה, רכב, חיים חדשים, הורים וילדים, להיות משפחה, משפחה טובה, מאמא אינפו למגזר הרוסי, עילאתי למגזר הערבי ועוד כ-40 מגזינים ללקוחות שונים בתחום העסקים, הניהול, הטכנולוגייה והמחשבים כגון: פלייז'ר, מגזין למחזיקי כרטיס פלטינום של ויזה כאל, העיקר הבריאות של קופת חולים מאוחדת, B.M.W, בשביל הארץ רשות הטבע והגנים ועוד.