חברת בזק בינלאומי, ספקית האינטרנט הגדולה בישראל, הודיעה היום (ה', 10.11.05) כי היא עוברת לשיטת המסלולים, המתאימה את מסלול הגלישה לכל לקוח לפי הרגלי השימוש שלו באינטרנט.
בחברה מציינים כי השיטה החדשה עשויה לחסוך לגולשים עד כ-1/3 מהמחיר שהם משלמים כיום וזאת בכפוף למסלול הגלישה שיבחרו.
עד היום תמחר שוק האינטרנט המהיר את שירותיו ללקוח רק בהתאם לרוחב הפס בו הוא בחר ללא שום קשר לפרופיל הגלישה ולצרכיו של הגולש בפועל. השיטה החדשה של בזק בינלאומי מאמצת גישה של למידת פרופיל הלקוח והתאמת מסלול להרגליו.
אבי גבאי, מנכ"ל בזק בינלאומי: "כמובילי השוק אנו מחוייבים לחדשנות, ולאחר שבחנו את הרגלי השימוש באינטרנט והמגמות בשוק הגענו למסקנה ששיטת התמחור הקיימת נשארה מאחור כאשר הטכנולוגיה, השירותים והצרכנים, התקדמו הלאה. החלטנו לעבור לשיטת המסלולים כדי להתאים את עצמנו לצרכיהם המשתנים של הלקוחות, במהלך בו אנו מגדירים כללי משחק חדשים בשוק האינטרנט".
גבאי הוסיף: "אנו מאמינים כי חברות שרואות את טובת הלקוח במרכז, יילכו בעקבותינו מאחר ושיטה זו פשוטה, שקופה וברורה ונותנת מענה כולל לצרכי הלקוח, בניגוד לשיטת המבצעים והחבילות שבשלב מסויים הפכה למבלבלת ובלתי נסבלת עבורו".
המסלולים המוצעים:
מסלול רגוע: מבטיח ללקוח שקט נפשי וגלישה מהנה ללא דאגות וכולל: שרותי אבטחה מקיפים להגנה מווירוסים ודואר לא רצוי ושירות EXPERT S.O.S אשר מקנה זכאות לשתי פניות בשנה לתמיכה הטכנית במגוון נושאים הקשורים למחשב הביתי (תוכנה וחומרה).
מסלול משפחה: כשכל בני המשפחה גולשים, מציע המסלול עד ארבעה תאי דואר, שירות IKEEPER - המאפשר סינון אתרי אינטרנט לא רצויים ותכנים אטרקטיביים לבחירה כגון: מנוי לאתר 'מפה'- אתר פנאי ונופש או מנוי לאנציקלופדיה של YNET.
מסלול Gamers: לגולשים המשחקים במשחקי רשת מציע תעדוף בקישור לשרתי המשחקים בחו"ל להעצמת חוויית הגלישה וכן קיצור זמן "השהות" עד להתחברות לשרתי המשחקים בחו"ל. UPLOAD גבוה K150/250 תלוי בחבילה.
מסלול בינלאומי: לגולשים המתקשרים לחו"ל מציע שיחות לחו"ל ללא עלות עד גובה מחיר חבילת האינטרנט.
בקרוב יושקו מסלולים נוספים ותכנים ייחודים.
השקת שיטת האינטרנט במסלולים תלווה בקמפיין בהיקף של שני מיליון שקל אשר יעלה היום בטלוויזיה (ערוץ 2, 10 ו-24) ברדיו, באינטרנט ובמודעות בעיתונים.