על-פי נתוני המגמה, בשלושת החודשים ספטמבר-נובמבר 2005 נרשמה עלייה, במחירים קבועים, של 6.5% בחישוב שנתי, בסך כל המכירות של רשתות השיווק. זאת, בהמשך לעלייה של 8.5% בשלושת החודשים יוני-אוגוסט 2005.
במכירות המזון של רשתות השיווק נרשמה על-פי נתוני המגמה ירידה, במחירים קבועים, של 0.6% בחישוב שנתי, בשלושת החודשים ספטמבר-נובמבר 2005, לאחר עלייה של 3% בשלושת החודשים יוני-אוגוסט 2005.
הנתונים הנאספים מדי חודש מרשתות השיווק על-ידי סוקרי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, משמשים אינדיקטור לצריכה הפרטית. נתונים אלה מקדימים בחודש את נתוני פדיון המסחר הקמעוני ממקורות מע"מ, המשמשים גם הם אינדיקטור נוסף.