ועדת הכלכלה של הכנסת אישרה בישיבתה האחרונה (6.2.06) סדרת תקנות המגבילות את דרכי השיווק שבהן החברות המסחריות יוכלו לפנות מעתה לקטינים בישראל.
התקנות החדשות, אשר נלקחו מתקנות דומות הקיימות בעניין פרסומות, קובעות כי שיווק מוצרים, תוך שימוש בפרטיו האישיים של קטין ומבלי שהדבר ישמש למתן שירות או מסירת מוצר, יהווה עבירה פלילית.
יש לציין, כי על-פי ההגבלות הקיימות היום לגבי פרסום לקטינים מחוייבים הגופים המסחריים שלא לנצל את גיל הקטינים או את תמימותם על-מנת להטעות אותם, ישנן הגבלות על פרסום מוצרי סיגריות או אלכוהול, ובנוסף נאסר על החברות לאסוף פרטים שונים מהקטינים, בהם מספרי טלפון, פרטי כרטיסי אשראי ועוד.