הנהג של הרכב שבו נהרגה הנסיכה דיאנה עבד עבור שירותי המודיעין של צרפת, כך טוען צוות בריטי שחוקר שוב את מותה של הנסיכה.
בראש חקירת מותה של הנסיכה בתאונת דרכים, לכאורה, בפריז ב-1997, עומד ג'ון סטיבנס, לשעבר מפקד המטרופוליטן בלונדון,וכעת מנסים החוקרים להשיג את המסמכים משירותי המודיעין של צרפת, אך אינם נענים בחיוב על-ידי הצרפתים. כך דווח בסנדיי טיימס הבריטי.
צוותו של הלורד סטיבנס פנה לשירותי מודיעין הלאומי של המדינה (DST) שיעבירו את כל המסמכים העוסקים בהנרי פול, הנהג, כדי לבדוק אם אכן עבד עבור שירותי המודיעין, כפי שנחשד. בליל התאונה, נהרג גם הוא, מלבד הנסיכה וחברה, דודי פייד.
בטיימס דווח, כי מקורות יודעי דבר אמרו, כי בקשות של הצוות החוקר על פעילותו של פול ביום התאונה ודרישות למידע נוסף, כגון תוצאות בדיקת דמו לאחר מותו, לא התקבלו בברכה בבירוקרטיה של מערכת המשפט הצרפתית. העיכובים מרמזים להתארכות נוספת של חקירה אשר עלתה כ-10 מיליון דולרים (אמריקנים). המשטרה הצרפתית אמרה, כי מדובר בתאונה שנגרמה בשל מהירות גבוהה שבה נהג פול במרצדס של הנסיכה, כדי להימלט ממצלמות הפפרצי, תחת השפעת אלכוהול וסמים.
תפקידו של פול, אשר היה סגן ראש שירותי המודיעין במלון ריץ שבפריז, ומה עשה בשעות שלפני התאונה, עומדים במרכז החקירה כעת. אביו של דודי, חברה של הנסיכה כאמור, מוחמד אל-פייד, טען כי דיאנה ובנו נרצחו על-ידי שירותי המודיעין הבריטים.
הסקוטלנד יארד אמר לפני כשבוע, כי הממשלה הצרפתית אישרה כי פול הועסק על-ידי ה- DST. מקור בסקוטלנד יארד אמר: "כעת אנחנו יודעים שהוא עבד עבור שירות המודיעין הצרפתי והצרפתים נתנו לנו גישה לרשומות של פעילותו באותו ערב". עם זאת נראה כאמור, כי הגישה למסמכים אשר עשויים אולי להוכיח את הקשר בין הדברים, לא מתאפשרת בשלב זה.