בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
טבע: חברת אוונטיס זורה חול בעיני ביהמ"ש
|
לטענת טבע, אוונטיס נטלה טבליות של טבע, המצויות בצורה גבישית בלתי מפרה, והפכה אותן, לצורה הגבישית מוגנת הפטנט
חברת טבע הגישה אתמול (6.3.06) לבית המשפט המחוזי בתל אביב את תגובתה לבקשתה של חברת אוונטיס להוציא כנגדה צו מניעה זמני, שיאסור על טבע לייצר בישראל ולייצא לארה"ב, את התכשיר שלה, "פקסופנדין טבע", שהינו תכשיר גנרי לתרופה "אלגרה". לטענת אוונטיס, מכירות התכשיר שלה עמדו בשנה האחרונה על סכום של כשני מיליארד דולר. בתשובתה של טבע, שהוגשה על-ידי עורכי הדין טל בנד ורן פוגל ממשרד ש. הורוביץ ושות', ונתמכה בחוות דעת של מספר מומחים, נטען, בין היתר, כי התכשיר של טבע אינו מצוי בצורה הגבישית שעליה מגן הפטנט נשוא התביעה. לדברי חברת טבע, התכשיר שלה הינו בצורה גבישית אחרת, אשר לא פותחה ע"ל ידי אוונטיס ואין לה כל זכויות עליה. עוד נטען, כי הפטנט עליו מבוססת התביעה חסר תוקף, אפילו על-פי הודאתה של אוונטיס עצמה. טבע אף תוקפת את חברת אוונטיס וטוענת כי זו מבצעת "מניפולציה בוטה" במסגרת הראיות שהגישה ופעלה "לזרות חול בעיני בית המשפט, בניסיון למנוע תחרות מסחרית לגיטימית". לדברי טבע, אוונטיס היא זו שנטלה טבליות של טבע, המצויות כאמור בצורה גבישית בלתי מפרה, והפכה אותן, במהלך ניסיונות שערכה, לצורה הגבישית מוגנת הפטנט.
|
תאריך:
|
07/03/2006
|
|
|
עודכן:
|
07/03/2006
|
|
נוה יוסף
|
|
מי עדן, החברה לייצור ולשיווק מים מינרליים טבעיים, משיקה בימים אלה סדרת מתקני מים חדשים וקומפקטיים, בעיצוב פונקציונאלי ובמגוון צבעים, המצטרפים למגוון הברים הקיימים בשירות "מי עדן עד אליך". ההשקה תהיה מלווה בקמפיין בעלות מדווחת של 2.5 מיליון שקל, הכולל שלטי חוצות, טלוויזיה, עיתונות, רדיו ופעילות שטח.
|
|
|
בתום חודשיים של חקירה סמויה עצרה היום (יום ג, 7.3.06) משטרת מרחב השפלה את מנהל סניף בנק מרכנתיל דיסקונט בעיר רמלה ואת סגנו, בחשד כי סייעו לעבריינים להלבין הון. כן נעצרה עובדת בכירה בבנק.
|
|
|
רשת האופנה cassidi עולה בקמפיין פרסום לקולקציית אביב-קיץ2006, בהשקעה של כחצי מיליון דולר. בקמפיין תככב הדוגמנית גליה מלטסטה, שתקבל עשרים אלף דולר עבור השתתפותה. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום פרנקו ושות', כולל עיתונות ארצית, מגזינים ושלטי חוצות, לצד השקת קטלוג בקונספט צילומים בהשראת הסרט "ספלאש" ועולם המים. מהלך זה מהווה המשך לקמפיין החורף של הרשת, שצולם קודם לכן בהשראת הקוטב הצפוני.
|
|
|
חומצה פולית בתזונה לא רק שמסייעת במניעת מומים מולדים אלא גם משפרת את שיפור ההשרדות, למשך שנה, של ילדים הנולדים עם מומים, כך דיווחו חוקרים ביום שני (6.3.06).
|
|
|
עלית מזון תשקיע כ-3.5 מיליון שקל במבצע מיוחד לחובבי כדורסל כשמתוכם כ-2 מיליון שקל בקמפיין פרסום, באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי, תחת הסלוגן: "מבצע צ'יטוס מכבי עלית תל אביב".
|
|
|
|