מבצע ארצי רחב היקף של עמותת קו הזינוק, אדי- המרכז הלאומי להשתלות של משרד הבריאות, צ'ק פוינט- החברה הגדולה בעולם לאבטחת מידע, ואלפי בני נוער, יוצא היום לדרך.
המבצע, שיזמו נטלי קטייב ועדי רם, תלמידות כיתה י"א מעמותת קו הזינוק, נועד להגדיל את מאגר החתומים על כרטיס אדי ולהגביר את המודעות לנושא, במטרה להציל חיים ולצמצם את התופעה המזעזעת של סחר באיברים.
מדינת ישראל היא אחת המדינות שבהן מספרם של החתומים על כרטיס אדי הוא מהנמוכים בעולם: 4% בלבד, וזאת על-רקע מצוקה קשה של חולים, בהם ילדים, הממתינים בין חיים ומוות להשתלת איברים. בכל שנה נפטרים עוד ועוד ישראלים בעודם ממתינים להשתלה, ואנשים אחרים יורדים לצמיתות מרשימת הממתינים, עקב הידרדרות מצבם הרפואי.
מבצע "בוחרים חיים" יתופעל על-ידי אלפי בני נוער, אשר יקימו ביום הבחירות עמדות החתמה בכ- 1000 קלפיות ברחבי הארץ. את הקמפיין התקשורתי המלווה את המבצע הפיק משרד הפרסום החברתי "בן טוב הרמן" והוא יתמקד ברשימת מועמדים לבחירות בחיים, מועמדים ברשימת ההמתנה להשתלות.
הקמפיין שתקציבו העומד על 300.000 ש"ח נתרם על-ידי צ'ק פויינט, יעלה באינטרנט, בעיתונות והחל מיום ראשון גם ב"רשת".