ירון תגר מונה לקריאטיב פלנר בגיתם/BBDO, ומצטרף לאימי עירון שממלאת את התפקיד בגיתם בשנה האחרונה. עם הצטרפותו של תגר, משלימה גיתם את המהלך הארגוני של חלוקה לשני SBU נפרדים, כאשר בכל אחד מהם יפעל קריאיטיב פלנר.
ירון תגר (36) הוא בעל ותק של 8 שנים בעולם הפרסום. בין תפקידיו הרבים שימש כקופירייטר במקאן אריקסון, מנהל קריאטיב בבאומן בר ריבנאי וראש צוות קריאטיב בשלמור אבנון עמיחי. בין עבודותיו הבולטות: קמפיין תנובה "הגבינה עם הבית", סלקום "בשבילי הכוכב זה אתה", בורגר ראנץ "קומבינה" ועוד.
אסי שביט, סמנכ"ל קריאיטיב בגיתם: "מנסיוני בשנה האחרונה, אני רואה חשיבות רבה במעורבות העמוקה של קריאייטיב פלנר בתהליך פיתוח האסטרטגיה התקשורתית והקריאיטיבית. הצטרפותו של ירון תגר תאפשר לנו להעניק לכל לקוחותינו פתרונות קריאיטיביים ברמה הגבוהה ביותר".
ירון תגר: "המעבר לגיתם מהווה בשבילי אתגר מקצועי והזדמנות חדשה להרחיב את תחומי הקריאטיב ולפתח את המחשבה הקונספטואלית".