שירה באום (33), מונתה למנהלת יחידה עסקית של החלב, משקאות החלב וסויה בתשלובת החלב של תנובה. באום שימשה לאחרונה כמנהלת פרויקט המיתוג של בנק מזרחי-טפחות ולפני כן שימשה בתפקידי ניהול שיווק בחברת פלאפון. במסגרת התפקידים הייתה מנהלת תחום שיווק למגזר העסקי, ומנהלת שיווק אגף Esc בחברת פלאפון.
במסגרת תפקידה תהיה אחראית לניהול ושיווק של המותגים: חלב תנובה, SHOCK (משקאות חלב) וסויה תנובה. באום בעלת תואר ראשון בכלכלה ותקשורת ועיתונאות באוניברסיטה העברית בירושלים.
מיכאל רבינוביץ (33), מונה למנהל יחידה עסקית של הגבינות הקשות והמלוחות והתחום הקולינארי בתשלובת החלב של תנובה.
רבינוביץ' שימש בשלוש השנים האחרונות כמנהל תחום שיווק למגזר העסקי בחברת סלקום. במסגרת תפקידו היה אחראי על השגת יעדי הכנסות, רווחיות, מכירות, שימור, נתח לקוח ותדמית וכן על ניהול תקציב השיווק. לפני כן עבד כמנהל ניתוח עסקי ותכנון אסטרטגי במירס תקשורת.
רבינוביץ' יחליף את מיכל דונסקי שהיתה בתפקיד לפניו. במסגרת תפקידו יהיה אחראי לניהול ושיווק של המותגים: עמק, פיראוס, חמאת תנובה, קולאז' ועל הפעילות הקולינארית והמוצרים תחת "השף הלבן".
מיכאל רבינוביץ, נשוי +2. השכלתו האקדמית כוללת תואר ראשון בכלכלה וניהול מאוניברסיטת תל אביב ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות במימון וחשבונאות מאוניברסיטת תל אביב. את שני התארים סיים בהצטיינות.