המותג אנרג'י-גרנולה המשווק בישראל על-ידי חברת פארמה-גרין, הפך בתוך חודשיים מכניסתו לשוק, למותג הגרנולה המוביל בישראל. כך קובע מחקר השוק של חברת המחקר אי.ס.י נלסן לחודש יוני. על פי המחקר שפורסם בסוף השבוע, הצליח אנרגי'-גרנולה להשיג בישראל, נתח שוק של 35.5%, למרות שטרם יצא במסע פרסום.
עד לחדירתה של פארמה-גרין לשוק לפני כחודשיים, הובילה את שוק הגרנולה בישראל, חברת תמ"י (תלמה בסט-פוד), עם המותג גרנולה-ירושלים, לאורך יותר מ-10 שנים.
על-פי דוח נילסן, גרנולה-ירושלים השיגה ביוני נתח שוק של 23.7% בלבד. במקום השלישי והרביעי בשוק זה, צועדים על-פי נילסן, Dorest Cereals, עם נתח שוק של 10.6% וסוגת עם נתח של 7.9%.
למרות ההצלחה ללא פרסום, בחברה מעריכים כי העובדה שחברות מתחרות בשוק, יצאו בחודשים האחרונים במסעות פרסום משמעותיים, תרמה מאוד להצלחתה.
תמ"י (באמצעות חברת תלמה בסט פוד) ביצעה בחודשים האחרונים השקעה מאסיבית בפרסום, בקטגוריית הגרנולה ובקעיקר בקטגוריות חטיפי-הדגנים, בו היא משווקת את המותג - שוגי. הפרסום, כך מוסרת היום פארמה-גרין, תרם מאוד לגידול במכירות החטיף אנרג'י-סנק, שהשיג נתח שוק של 15%.
מנכ"ל חברת "פארמה גרין" - מוטי כהן, מסר היום כי החברה מתכננת לצאת בקרוב במסע פרסום למוצרי הגרנולה שלה. עם זאת הדגיש כהן, כי את נתוני המכירות של שוק חטיפי הדגנים, יש לבחון לאורך זמן ולא להתרשם מתוצאות המתקבלות לאחר קמפיין פרסומי היוצר התנסות.
פארמה-גרין שהוקמה בשנת 1998, מיבאת ומשווקת מוצרי מזון לשוק בתי המרקחת והפארמים. החברה משווקת בישראל את מוצרי המזון המיובאים, תחת המותג הפרטי שלה - אנרג'י. פארמה-גרין מייצגת בישראל, את חברות המזון: הקו משווץ, גניסוי מארה"ב ומולדר נטווודינג מהולנד.