|
[צילום: ליאורה קוזלובסקי]
|
|
|
|
|
רנואר מתנערת מאחריות, לפריטים שנקנו בעונה שעברה. חשוב להעביר את ההודעה החשובה לכמה שיותר לקוחות כדי שלא יצטרכו להיקלע לעוגמת נפש ואכזבות.
חברת רנואר כותבת מפורשות, במכתב הדחייה כי אחריות החברה היא רק לעונה בה הפריט נקנה. למרות, שלכל מי שרואה את המעיל, ממש ברור כי מצב המעיל לא נגרם משימוש אלא מפגם חמור.
החברה, כאמור, מתנערת מכל אחריות. ובמתק שפתיים, מנערת גם את המועצה לצרכנות.
ראו הוזהרתם וחשוב שתפיצו כדי להזהיר גם אחרים, הכסף שלנו לא גודל על העצים. חברות אשר מפרסמות במיליוני שקלים, לא הפנימו עדיין כי חשוב להיות הוגנים לצרכנים.