Esc, מותג הצעירים של פלאפון, עולה בקמפיין הכרזה על הבאת הראפר 50 Cent לישראל תחת הסיסמא " Esc מביא לכם את ההופעה הכי חיה". הקמפיין יעלה למשך כחודש בטלוויזיה, (ערוץ 24 ו-(MTV, באינטרנט, ברדיו, בעיתונות ובשילוט חוצות, באמצעות משרד אדלר חומסקי, והיקפו כמיליון שקל.
הראפר האמריקני, אשר שמו האמיתי הוא ג'קסון קרטיס, נחשב כיום ממובילי סצינת ההיפ הופ העולמית, יגיע להופעה אחת באצטדיון רמת גן ביום 17/6.
במסגרת הקמפיין יוזמנו לקוחות Esc לרכוש כרטיסים במחירים מוזלים - 99 שקל ו-125 שקל לכרטיסים אשר מחירם 199 שקל ו-299 שקל, ובנוסף ישדר Esc מהמופע בשידור ישיר ובלעדי למכשירי הדור ה-3 של המותג.
קרדיטים:
אורן דיבון - מנהל לקוחות
עינת סחקו - סופרוויזרית
עינת הרצברג - תקציבאית
מנהל קריאיטיב - אריאל ברנסון
קופירייטר - ליאור מאירי
ארט דירקטור - דויד ברקוביץ