חברת אסם מעלה ביום ה' ה- 18/5/06, קמפיין חדש לפסטה פרפקטו. הקמפיין, תחת הסיסמא "רפקטו אסם - כל החושים מתעוררים", נועד להמחיש את החוויה שבאכילת פסטה פרפקטו.
אסם מעלה את הקמפיין כחלק ממהלך כולל של מיצוב מחדש של פסטה פרפקטו, במסגרתו שונו גם אריזות המוצר. הקמפיין, בהשקעה של 3.5 מיליון שקלים, הופק באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO והוא כולל פרסום בטלוויזיה ובקולנוע.
בקמפיין מככבים אינדיה דה בפורט, דוגמנית אנגליה ולצידה הדוגמן הישראלי רז לויצקי והשחקנית/ דוגמנית חן שילוני. בסרט הקמפיין החדש מוצגת התרחשות במסעדה איטלקית, הומה באנשים שאוכלים פסטה ונהנים. בכל פעם שהמלצרית עוברת ליד שולחן ספציפי, נשמעת ממנו שריקה "כאילו" מישהו מתחיל איתה. המלצרית שופכת על האורח "החצוף" שמשמיע קולות כוס יין, ולתדהמתה מגלה שהוא מרוכז מאוד באכילת הפסטה והשריקות שנשמעות הן מצורת אכילת הפסטה ולא בשל ההתלהבות ממנה...
השיר שילווה את הקמפיין הוא "סוזאנה" בביצוע איטלקי.
הקמפיין ימשך כשבועיים ויעלה בערוצים 2, 10 ו- 24 ובקולנוע.
קרדיטים:
אסם: מנהלת השיווק: סתיו יואלי, מנהלת המותג: שירי רנות.
גיתם: סמנכ"ל לקוחות: יואב פרידור, מנהלת לקוחות: עדי כהן, תקציבאיות: ענבל גולן, קארין אופיר, מנהל מחלקת פלנינג: ניר אפריימי, פלנר: לילי אהרון, סמנכ"ל קראיטיב: אסי שביט, מנהלי קריאטיב: ערן ברקן, גל פורת, קופי: יעל דודו נסצקי, לורה רוזנפלד, ארט: גולן נוחיאן, מירון ששון, מפיקת משרד: מירב צור, חברת הפקה: ראבל הפקות, מפיק: עמית דקל, במאי: גיל לבנברג מוזיקה: נויפלד.