|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה

פלאפון משיקה את "פלאפון ספורט" <br>

- הודעה מטעם פלאפון
23/05/2006  |     |   הודעות כלליות   |   מונדיאל   |   תגובות
מאת: פליישר יחסי ציבור  |    |  פליישר יחסי ציבור    מונדיאל

פלאפון רכשה באופן בלעדי בסלולר את זכויות השידור של משחקי מונדיאל 2006 ותשדר את כל תוצאות המשחקים בזמן אמת
כולל הגולים, תקצירי משחקים, וידאו בלוגים אישיים של כוכבי ערוץ 5, פרשנויות, כתבות ועוד.

גיל שרון, מנכ"ל פלאפון: "פלאפון רואה בשירותי התוכן את אחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה לשנים הקרובות. מהלך הספורט הינו מהלך אסטרטגי המשלב בין עולם התוכן המגוון והרלוונטי ביותר לבין הדור השלישי, ומצטרף לצעדים המרכזיים, אשר סוללים את דרכה של פלאפון למובילות בעולמות התוכן וה - Entertainment".

ניר שטרן, סמנכ"ל השיווק: "החיבור בין המכשיר הסלולרי, המאפשר אינטראקטיביות וביטוי אישי, לבין עולם הספורט, בו קיים ערך למידע בזמן אמת, הינו חיבור טבעי ומתבקש, לכן פיתחנו את "פלאפון ספורט" המתחבר אל קהילת אוהדי הספורט ומספק להם את תכני הספורט הרלוונטיים ביותר היישר למכשיר הסלולרי שלהם".

פלאפון מציעה חבילות צפייה ב"פלאפון ספורט" הכוללות את כל השירותים ללא הגבלה בסכום חודשי קבוע בסך 19.90 שקל בדור ה-3 או 12.90 שקל לחודש ללקוחות דור 2.5.

פלאפון תקשורת משיקה היום (שני) את "פלאפון ספורט" - עולם תוכן ייחודי, הכולל חווית ספורט שטרם נראתה כמותה בסלולר. במסגרת זו מציעה פלאפון גישה למגוון העשיר והמקיף ביותר של תכנים מתחום הספורט בלחיצה אחת (ONE STOP SHOP). היקף ההשקעה במהלך כולל פיתוח התכנים והקמפיין הפרסומי כ-10 מיליון שקל. את המהלך ילווה קמפיין טלוויזיה, שילוט חוצות, אינטרנט ועיתונות, שיעלה השבוע באמצעות אדלר-חומסקי, תחת הסיסמא - "יש דברים שפשוט אי אפשר להסביר".

גיל שרון, מנכ"ל פלאפון, אמר היום, כי פלאפון רואה בשירותי התוכן את אחד ממנועי הצמיחה הבולטים של החברה לשנים הקרובות. "מהלך הספורט הינו מהלך אסטרטגי המשלב בין עולם התוכן המגוון והרלוונטי ביותר לבין הדור השלישי, ומצטרף לצעדים המרכזיים אשר סוללים את דרכה של פלאפון למובילות בעולמות התוכן וה - Entertainment".

"פלאפון ממשיכה לזהות את הטרנדים העדכניים ביותר ולהציע אותם ללקוחותיה", אמר שרון. "כבר עם השקת הדור השלישי, סימנו כיעד אסטרטגי את ההתמקדות בתוכן ואף השכלנו לפתח מומחיות בניהול תוכניות ותכנים בסלולר. תכנים אלו מותאמים למכשיר הסלולרי, המהווה פלטפורמת מדיה ניידת משלימה לטלוויזיה" הוסיף שרון.

"פלאפון ספורט" כולל שידורים בלעדיים של תכני המונדיאל, וידאו בלוגים אישיים של טלנטים מובילים מערוץ 5: מודי בראון, אבי מלר ונדב יעקבי, פרסונליזציה ותכנים ייעודיים ללקוחות לפי בחירתם, כתבות וידאו וטלוויזיה בנושאי ספורט בכלל, עם דגש על תחומי הכדורגל והכדורסל בפרט, תוצאות LIVE ועדכונים בזמן אמת של משחקים, פרשנויות, חדשות, פורומים, רכילויות ועוד.

תמחור "פלאפון ספורט": חבילה במחיר חודשי קבוע
לנוחות הלקוחות, תומחרו חבילות "פלאפון ספורט" במודל תמחור, אשר יאפשר ללקוחות פלאפון ו-Esc ליהנות ממגוון התכנים העשיר של "פלאפון ספורט" ללא הגבלה. חבילה כוללת של כל תכני ושידורי הספורט מוצעת בסכום חודשי קבוע ואטרקטיבי בסך 19.90 שקל בדור ה-3 או 12.90 שקל לחודש ללקוחות דור 2.5.

מדוע "פלאפון ספורט"?

ניר שטרן, סמנכ"ל השיווק והתוכן של פלאפון, אמר, כי החיבור של פלאפון לעולם הספורט, הוא טבעי ומהווה המשך למהלכים קודמים אותם הובילה פלאפון בתחום הספורט כדוגמת שידור משחקי ליגת העל ונבחרת ישראל, וכן הצלחת מהלך "כחול עולה", בו ליוותה פלאפון את נבחרת ישראל ואוהדיה במוקדמות המונדיאל.

שטרן הוסיף, כי החיבור בין המכשיר הסלולרי, המאפשר אינטראקטיביות וביטוי אישי, לבין עולם הספורט, בו קיים ערך למידע בזמן אמת, הינו חיבור טבעי ומתבקש, לכן פיתחה פלאפון את "פלאפון ספורט" המתחבר אל קהילת אוהדי הספורט ומספק להם את תכני הספורט הרלוונטיים ביותר, היישר למכשיר הסלולרי שלהם בכל זמן ובכל מקום.

לדברי שטרן, פלאפון פונה באמצעות "פלאפון ספורט" לקהל אוהדים רחב, החל מהאוהדים השרופים שאינם יכולים להתנתק מהתחום, דרך חובבי הספורט שמבקשים להתעדכן מעת לעת (ספורטאי כורסא), ועד ללקוחות שצורכים ספורט רק באירועי מדיה כמו המונדיאל או האולימפיאדה, כאשר נגישות עולם זה באמצעות הסלולר, יכולה לקרבם.

"פלאפון ספורט", הוסיף שטרן, מושק במיוחד לקראת אירוע הספורט החשוב, הסוחף והנצפה ביותר בעולם - מונדיאל 2006. "אנו מחויבים לשדר ללקוחותינו את האירועים והתכנים החשובים והרלוונטיים ביותר ובמחיר ללא תחרות, ולשם כך חתמנו על הסכם בלעדי עם צ'רלטון, המחזיקה בזכויות השידור של משחקי "מונדיאל 2006", לשידור רגעי השיא במשחקי המונדיאל. זאת, בנוסף להסכם הבלעדיות שכבר יש לנו, לשידור משחקי ליגת העל בכדורגל ונבחרת ישראל בכדורגל".

סקר מכון "חקר" בדק את הרגלי הספורט בקרב הגברים בישראל: 60% הם חובבי ספורט; 62% מנויים בתשלום על ערוץ 5+; 60% מקוראים כתבות ספורט לפחות פעם ביום, ו-30% משלמים עבור צפייה במשחקי ספורט בערוצים בתשלום (PPV).

לדברי שטרן, הבחירה בתחום הספורט התגבשה לאחר מחקרים וקבוצות מיקוד שערכה פלאפון ולאור הצלחת פעילויות קודמות שערכה בתחום זה. בסקר שערכה פלאפון במאי 2006 באמצעות מכון " חקר" בקרב 341 גברים מעל גיל 18, עולה כי 60% מהגברים בישראל הם חובבי ספורט, כלומר 2.1 מיליון גברים באוכלוסיה. 62% מנויים בתשלום על ערוץ 5+, 60% קוראים ידיעות בנושא ספורט לפחות פעם ביום ו-30% משלמים עבור צפייה במשחקי ספורט בערוצים בתשלום (PPV).

"פלאפון ספורט" נותן מענה לצורך המרכזי של האוהדים, לקבל תוצאות בזמן אמת. 53% מהנשאלים רוצים לקבל תוצאות בזמן, כאשר הסלולרי מאפשר להם לצפות באירועים בזמן אמת, בכל מקום בו יהיו. מחצית מהנשאלים הצהירו, כי בשנה האחרונה ויתרו על פעילות כלשהי, רק כדי לא להחמיץ אירוע ספורט בטלוויזיה, כאשר מעתה יוכלו לצפות ברגעים המעניינים: גולים, תוצאות ותקצירים ולהמשיך בשגרת החיים.

התכנים המגוונים והעדכניים ביותר בכל רגע נתון ב"פלאפון ספורט" פלאפון ספורט נבנה בהתאם לצרכיו של אוהד הספורט ולמאפייני הצריכה של ספורט במדיה. הפורטל יתעדכן און ליין ויציג את התכנים המעניינים והרלוונטיים ביותר בכל זמן נתון, כולל שידורים חיים וקטעי וידיאו בדור ה-3, חדשות ועדכונים, תוצאות משחקים בזמן אמת,פירוט הליגות והגביעים מהארץ ומהעולם ועוד. לקוחות פלאפון ספורט יוכלו ליהנות מתכנים בנושא מונדיאל, כדורגל ישראלי,Champions League , ליגה איטלקית, ליגה ספרדית,ליגה אנגלית ועוד.

"פלאפון ספורט" מציע עולם עשיר של תכנים גם בנושא כדורסל כגון - כדורסל ישראלי,NBA ,יורוליג,גביע יולב ,יורוליג נשים ועוד. בנוסף, ייהנו לקוחות פלאפון ממידע בנושא ענפי ספורט נוספים כגון- טניס, ג'ודו, כדוריד, כדורעף, ספורט מוטורי ופורמולה1,ספורט אקסטרים, אתלטיקה קלה,שחיה ועוד.

התוכן ללקוחות כולל קטעי וידיאו, צילומי גולים, תמונות שחקנים, טבלאות, רכילויות ליגות, סטטיסטיקות, פרשנויות ועוד. אוהדי ספורט יוכלו להתאים את מכשיר הפלאפון שלהם, לפי הקבוצה שהם אוהדים, זאת באמצעות בחירת רינגטונים, שומרי מסך, אנימציות, תמונות ותכנים נוספים. את המידע יוכלו לקוחות פלאפון לקבל במגוון דרכים כולל באמצעות שידורי הדור השלישי, האינטרנט הסלולרי, שירותים קוליים וכן ב-SMS.

פלאפון חוברת לשותפים אסטרטגיים: FIFA, ערוץ 5, ONE:
על-מנת לספק ללקוחותיה את התכנים העדכניים ביותר בתחום הספורט, חברה פלאפון לשלושת גופי הספורט המובילים: ערוץ 5 - ערוץ הספורט הישראלי המוביל ONE- אתר הספורט המוביל בישראל ו- FIFA.

במסגרת ההסכם עם ערוץ ספורט 5 תציע פלאפון ללקוחותיה בתקופת המונדיאל באופן בלעדי, וידאו בלוגים ופרשנויות יומיות של פרשני הערוץ: מודי בר און, אבי מלר ונדב יעקובי. בנוסף יוכלו לקוחות פלאפון, לקבל מהדורת וידאו סלולארית של חדשות הספורט שיפיק הערוץ. בנוסף יספק הערוץ תקצירים, פרשנויות ועדכונים שוטפים On line.

הסכם שיתוף הפעולה עם אתר ONE כולל כתבות תוכן וידאו, העמדת כל תוכן אתר One לצריכה במכשיר הסלולרי של המנוי וצפייה במהדורות החדשות, המתעדכנות על בסיס שוטף במהלך היום.

פלאפון היחידה שתשדר את משחקי המונדיאל 2006 בסלולר
פלאפון היא החברה היחידה שרכשה באופן בלעדי את זכויות השידור בסלולר של משחקי מונדיאל 2006. לקוחות פלאפון יהיו היחידים שיוכלו לצפות בתוצאות משחקי המונדיאל בסלולר, בכל מקום וזמן בו יהיו, וכן בגולים, בתקצירי משחקים, ולהוריד תמונות, אנימציות ומשחקים.

במסגרת שידורי המונדיאל ב"פלאפון ספורט" יוכלו לקוחות פלאפון ליהנות ממגוון תכנים:

- התרעה "חמה" באמצעות SMS, ללא תשלום נוסף, המיידעת אותם על הבקעת גול ומאפשרת להם לצפות באמצעות מכשיר הפלאפון באופן מיידי בגול שהובקע זה עתה.
- וידאו בלוגים יומיים בלעדיים של פרשני ערוץ 5: מודי בר און, אבי מלר ונדב יעקובי.
- תקצירים יומיים של המשחקים.
- תקצירי חדשות יומיים מערוץ 5 עם מיטב המגישים מירי נבו, אלי אילדיס, שרון פרי, עמיחי שפיגלר ועוד.
- פרסונליזציה ותכנים ייעודיים אותם יוכלו לקוחות "פלאפון ספורט" להגדיר ולהתאים באופן אישי להעדפותיהם בספורט.
- תקצירים יומיים וכתבות אווירה מכתבים בשטח.
- הרגעים הגדולים של מונדיאל 2002.
- רכילויות ספורט, מידע על הקבוצות והשחקנים, טבלאות הבתים.
- הורדת צלצולי כל הנבחרות, אנימציות מונדיאל ותמונות מהמגרשים - ללא תשלום נוסף.
- לקוחות פורטל הסלולרי, דור 2.5 (WAP) יוכלו להוריד לקבל את סיכום המשחקים, צלצולי המנוני קבוצות, שירי אוהדים בשירות "שיר בהמתנה", התראות על תוצאות המשחקים ב- SMS ועוד.


פלאפון עולה בקמפיין לרגל השקת "פלאפון ספורט" עולם התוכן עשיר והמגוון בתחום הספורט בסלולר תחת הסיסמא "יש דברים שפשוט אי אפשר להסביר".

הקמפיין יעלה באמצעות אדלר-חומסקי & וורשבסקי
בהיקף של 4.5 מיליון שקל וילווה בשירו של הזמר רוד סטיוארט:
"You’re in my Soul "You’re In My Heart

פלאפון עולה ביום רביעי הקרוב (24.5) בקמפיין חדש להשקת "פלאפון ספורט", עולם התוכן העשיר והמגוון בתחום הספורט בסלולר. הקמפיין, אשר יעלה באמצעות פרסום אדלר-חומסקי & וורשבסקי תחת הסיסמא: "יש דברים שפשוט אי אפשר להסביר" יכלול טלוויזיה, שילוט חוצות, עיתונות, אינטרנט ושילוט ייחודי בו תיבנה תפאורת ספורט בנקודות המכירה של פלאפון. הקמפיין, אשר יכלול שני סרטים שונים, ימשך כחודש והיקפו כ-4.5 מיליון שקל.

ניר שטרן, סמנכ"ל השיווק והתוכן בפלאפון, מסר כי הקמפיין יתחלק לשני חלקים- הראשון קמפיין מעטפת, אשר מטרתו להסביר את עולם התוכן העשיר של "פלאפון ספורט". מיד אחריו יעלה קמפיין המונדיאל, שיתמקד באירוע הספורט של השנה, מונדיאל 2006 המוצע ללקוחות פלאפון באופן בלעדי, רק ב"פלאפון ספורט". השיר שילווה את הקמפיין הוא שירו של רוד סטיוארט: "You’re in my Soul "You’re In My Heart שיר האהבה המרגש שכתב הזמר לקבוצת הכדורגל סלטיק יונייטד.

שטרן מסביר, כי קמפיין ההשקה למהלך נבנה סביב התובנה שהאהדה לספורט היא דבר אמוציונלי, שלא ניתן להסבירו. הספורט הוא המכנה המשותף הסוחף ביותר בקרב מבוגרים וצעירים, שמוצאים עצמם דומעים כאשר הקבוצה שלהם מפסידה או מנצחת ומתרגשים בכל פעם מחדש כאשר היא עולה לשחק. "החיבור האמוציונלי לספורט, הוסיף שטרן, "נוגע לכולם - לאוהדים השרופים, לחובבי הספורט הצופים בו בטלוויזיה, ואף לאלו הצופים רק באירועי ספורט גדולים כמו האולימפיאדה או המונדיאל".

קמפיין ההשקה תואם את השפה התקשורתית של פלאפון והוא מציג התנהגויות אמוציונליות של האוהד במגרש, של הבחור שמשחק להנאתו בשכונה והתנהגויות נוספות, אותן לא ניתן להסביר לצופה מהצד. הסרט אינו מסביר אותן התנהגויות אלא משקף את העובדה שאת האהבה לספורט לא ניתן להסביר.

זכויות השימוש בשיר "You’re in my Soul '"You’re In My Heart אושרו לשימוש באופן אישי על-ידי הזמר רוד סטיוארט, אשר הינו חובב כדורגל מושבע. סטיוארט התרגש לראות את תסריט הקמפיין ואישר אותו לאחר שהוצג בפניו החיבור האמיתי בין "פלאפון ספורט" לעולם הרגש, בו יש דברים שפשוט אי אפשר להסביר.

השלב השני של הקמפיין, אשר יעלה שבוע לאחר מכן, מתייחס לאירוע הספורט הגדול בעולם - משחקי המונדיאל, אותם תשדר פלאפון באופן בלעדי בסלולר.

תאריך:  23/05/2006   |   עודכן:  23/05/2006
פליישר יחסי ציבור
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מופע ייחודי של שירה יהודית וחזנות לכבוד יום ירושלים. המקהלה הייצוגית "צלילי גבעתיים" מארחת את סולני מקהלות החזנים "נתניה" ו"מודיעין" בניצוחו של יעקב רוטנר;
22/05/2006  |  אביחי ירום  |   הודעות כלליות
רכבת ישראל הודיעה ביום חמישי האחרון על מכרז פומבי להקמת מרכז שירות לקוחות על-ידי ספק חיצוני, במטרה לשפר את שירותי המידע הניתנים לציבור הנוסעים. מכרז זה יוצא על-רקע תנופת הפיתוח הכוללת, פתיחת קווי רכבת חדשים, הקמת תחנות חדשות וכן לאור הגידול המתמשך בכמות הנוסעים.
אתר אינטרנט חדש בנושא לוקימיה מילואידית כרונית עלה לאוויר הימים אלה. כתובת האתר היא www.cml.org.il. האתר הוקם על-ידי עמותת חולי ה- CML ונועד לתת מענה, מידע מקיף ותמיכה לציבור החולים ומשפחותיהם בישראל.
מרכז שניידר לרפואת ילדים מקבוצת שירותי בריאות כללית, התחיל להפעיל לאחרונה תוכנית ייחודית להפחתת חרדות להורים לילדים חולי סרטן, ביוזמת מנהל המחלקה ההמטו-אונקולוגית במרכז שניידר, ד"ר יצחק יניב ומנהל המרפאה לטיפול פסיכופיזיולוגי וביו-פידבק בשניידר, הפסיכולוג יובל עודד.
אסף גרינברג, מנכ"ל דומינו'ס פיצה ואודי אריאלי, סמנכ"ל שיווק "תעשיות תפוגן בע"מ", הודיעו היום על שיתוף פעולה מסחרי ראשון בין החברות עם הצטרפותם של פוטטוס מבית תפוגן לתפריט המשלוחים של רשת דומינו'ס פיצה.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il