לנקום מעלה בתחילת יוני למשך כחודש קמפיין שילוט חוצות להשקת קולור פיבר, סדרת השפתונים החדשה ב- 31 גוונים מרהיבים, נועזים ומטפחים המגלמים את הפיתוי והנשיות. שפתוני קולור פיבר "יצבעו" את הרחובות והנוף ב- 2 קירות בכביש איילון - צומת גלילות, בשילוט ברחבי תל אביב ועל גשר ההסתדרות בקריון, קריית ביאליק.
פרישת החוצות תשתלב עם מודעות בעיתונים ובמגזינים נשיים ותיתמך בקמפיין רדיו אשר יתחיל ממחצית החודש בשיתוף פעולה עם רשת סופר-פארם.
הקמפיין בכיכובה של דוגמנית העל ודוברת לנקום דריה וורבואי, זוכת פרס ה"מארי קלייר" בתואר דוגמנית-על של השנה, הנראית לצד השפתונים החדשים, הארוזים באריזת מתכת מהודרת המשלבת צבע באחד מ- 3 קבוצות הגוונים עליהם מבוססת הסדרה: אדום, וורוד וחום.
דריה: "השפתון מחליק על השפתיים, המרקם שלו מתמזג איתן. זהו צבע אמיתי טהור ועז: אני יכולה לשחק עם הגוונים לפי מצב הרוח שלי".
לנקום חוגגת את קיץ 2006 עם גוונים ייחודיים ומרהיבים לשפתיים, סדרת שפתוני קולור פיבר ההופכים את השפתון לתכשיט לשפתיים, המבטא תשוקה לגוונים מלאי אור וחיים, לוהטים, מפתים ועמוסי אפקטים וברק. השפתון בעל התכונות הייחודיות מתאפשר בזכות טכנולוגיה המבוססת על 3 שמנים הקולטים ומחזירים את קרני האור, בכך מעצימים את הצבע ומעניקים ברק מיידי.