|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
נפגעי פעולת איבה בישראל - כל המידע
כתיבת המומחים
עו"ד גיל קראוס דורג ב-DUNS100 כאחד המשרדים הבולטים בביטוח לאומי

קמפיין תדמית: אין ארוחה בלי קטשופ היינץ

- הודעה מטעם קטשופ היינץ
14/06/2006  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות

קטשופ היינץ H.J.Heinz)) הקטשופ הנמכר ביותר בעולם, עולה בקמפיין תדמית, לראשונה בישראל, אשר הופק, באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R, בהשקעה של 2 מיליון ש"ח. הקמפיין, תחת הסיסמא: "אין ארוחה בלי קטשופ היינץ", יעלה בסוף השבוע וכולל פרסום בטלוויזיה ובנקודות המכירה.

הקמפיין ממשיך את האסטרטגייה התקשורתית של מותג קטשופ היינץ אשר מתמקד בהפיכת הקטשופ ל- must עבור מי שמבין עניין. אסטרטגיה זו נבחרה במטרה לחדד את איכותו וטעמו היחודי של קטשופ היינץ. ממחקר שערכה היינץ בקרב בני נוער עולה כי 3 הפרמטרים החשובים ביותר, בעיניהם, בקטשופ הינם: טעם 86%, איכות 54%, ובריאות 49%.

הקמפיין, שצולם באמצעות משרד פרסום ישראלי, ואושר ע"י חברת היינץ העולמית, הינו קמפיין ברוח בינלאומית, בהשתתפות שחקנים מקומיים ואנגלים.

לדברי אורן וימן, מנהל שיווק מותג היינץ ישראל :"קטשופ היינץ הינו מותג בינלאומי ותיק המתמחה בייצור איכותי ומוקפד של קטשופ. הקמפיין מדגיש את טעמו הייחודי של קטשופ היינץ, תוך הצגה הומוריסטית של סיטואציה יומיומית, שמתארת מה יעשה הסועד בכדי להשיג את הטיפה האחרונה של הקטשופ האהוב שלו".

בהיינץ ישראל החליטו לשלב בתוית המוצר את סיסמת הקמפיין "אין ארוחה בלי קטשופ היינץ".

היינץ H.J.Heinz)) הינו מותג בינלאומי מוביל, בעל מגוון מוצרים, ביניהם קטשופ, מיונז, חרדל, רטבים, שעועית, היוצאים תחת מותג Heinz®.

שוק הקטשופ בישראל מגלגל מחזור של 72.8 מיליון ₪ בשנה. היינץ תופס נתח שוק של 18.8%, אסם ויתר המותגים 64.5%.

קרדיטים:
קופי: יאיר שינברג
ארט: טל ריבן ואיילת חן
סמנכ"ל קריאיטיב: יורם לוי
מנהל קריאייטיב ראשי: גדעון עמיחי
תקציבאי: אדם פולצ'ק
סופרוייזרית: ורד קינרייך- גולן
מפיקת משרד: סיגל נוגסי
פלנר: יריב גנור
מנהל מחלקת פלנינג: נועם מנלה
חברת הפקה: פראדיסו
במאי: אוהב פלנץ
מדיה: יונייטד
יחסי ציבור: שטרן אריאלי

תאריך:  14/06/2006   |   עודכן:  14/06/2006
נעמה נורמנד-גנץ, יחסי ציבור
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חברת אסם מעלה (יום ד', 14.6.06) קמפיין חדש לעוגות הבית. הקמפיין, תחת הסיסמא "עוגות הבית של אסם - הרבה מעבר לעוגות", נועד להמחיש את הערך המוסף שמביא עמו הוותק והניסיון רב השנים שבאפיית עוגות כמו גם הרגש שיש לכרוך בעבודת האפייה.
האוניברסיטה הפתוחה ברעננה העלתה לאוויר, לראשונה, פרסום חוצות ענק על-גבי קירות הקמפוס החדש שלה ברעננה. במקביל מפרסמת האוניברסיטה בעיתונות הארצית והמקומית, באתרי לימודים וברדיו (גלגל"צ). קמפיין הפרסום נעשה על-ידי משרד הפרסום אשכנזי זלצמן.
שבוע בלבד אחרי שהעלו את קמפיין החמצוצים עבור חברת גורי, ממשיכים בג. קיד & YOUNG - חברת הפרסום הגדולה בארץ לילדים ובני נוער, להעלות לאוויר מספר קמפיינים מובילים. הפעם מדובר בקמפיין קיץ צבעוני ו"רוטט" במיוחד, למותג ג'לי של חברת אסם. תקציב הפרסום לקמפיין נאמד ב-100 אלף דולר.
14/06/2006  |  ג. קיד & YOUNG  |   הודעות כלליות
פסטיבל 'לא בשמים' 2006 בכפר בלום חוגג השנה את שנתו השישית ביותר ממאה מופעים שונים שיערכו במשך שלושה ימים בכפר בלום. בנוף פסטורלי גלילי נהנים משתתפי הפסטיבל משילוב של מופעי תרבות ולימוד יהודיים וישראלים יחד עם מפגש בלתי אמצעי עם אנשי רוח, רבנים, אמנים ועיתונאים.
14/06/2006  |  איתן זליגר  |   הודעות כלליות
בנק הפועלים יפעיל, החל מיום חמישי, י"ט בסיון, ה-15 ביוני, "קו פתוח" ללקוחות, במטרה לסייע להם בקבלת מידע בנושא ההוראה החדשה של בנק ישראל האוסרת חריגה ממסגרת העו"ש, שתכנס לתוקף ב-1 ביולי 2006.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יצחק בריק
יצחק בריק
הרצי הלוי הוא אחד מהרמטכ"לים המאכזבים ביותר מאז קום המדינה. כישלונו של כרמטכ"ל ניכר הן בהכנת הצבא למלחמה, הן בניהול המלחמה והן בפגיעה אנושה בערכיות ובמוסר ובקוד האתי של הצבא שעליו ...
חיים רמון
חיים רמון
נאום שנשא הרמטכ"ל לשעבר אביב כוכבי בכנס בארה"ב כולל בדיות ומעשיות    כוכבי הוא אחד הבכירים שהפיץ שחמאס מורתע - "חמאס לא מגיב לתקיפות שלנו ואפילו לא שוקל להגיב"    בתקופת כהונתו של נפ...
דן מרגלית
דן מרגלית
אם בסיומה יעלה בידי ארצות הברית לכונן ברית הגנה מפני האימפריאליזם האירני שייצור שותפות של ממש בין אמריקה, ישראל, סעודיה, מצרים, ירדן והמפרציות המלחמה הייתה כדאית
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il