חברת נגב יוצאת השבוע בקמפיין לדור החדש של אריחי נובו, מותג ריצוף גרניט הפורצלן היוקרתי של החברה, המבשר חדשנות בעיצוב, בגדלים, בגימורים ועוד, תחת הסיסמא: "צריך לראות כדי להבין".
הקמפיין, בהשקעה של מיליון דולר, הופק באמצעות משרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין FCB, והוא כולל סרטון טלוויזיה, פרסומות בעיתונות, שילוט חוצות, שילוט אוטובוסים ונקודות מכירה.
בסרטון הטלוויזיה יפגשו הצופים את בעלת הבית של נגב, אשר מזמינה את האורחים להתפעל מהעיצוב החדש של הבית, ומעוררת את קנאתה של אחת האורחות הנחשפת לשיפוץ בריצוף של נובו.
מנהל קריאטיב - קובי ברקי
ארט - ליאת כהן
תקציבאית - יעל ניצן
חברת הפקה - שושי ואודי
מפיקה בפועל - שירלי זלצמן
במאית - קרן חכמה
אולפני פוסט - J.C.S.
לנגב 10 אולמות תצוגה ברחבי הארץ, בהם היא מציגה מגוון רחב של מותגים בלעדיים באיכות הגבוהה בעולם: אריחי גרניט פורצלן לריצוף וחיפויי חוץ, כלים סניטריים, ברזים ואביזרי אמבט, מקלחונים, ארונות אמבט, מערכות ג'קוזי, בריכות ועוד.