חברת "אקספוז", המתמחה בייצור ובשיווק בגדי ים והלבשה תחתונה לצעירים, קיבלה את הזיכיון מחברת 'דיסני' לדמותם של שבעת הגמדים ונכנסת לראשונה לתחום הלבשת השינה. הקולקציה פונה לקהל צעיר בנות 25-14. בקבלת הזיכיון ובפיתוח וייצור הקולקציה החדשה השקיעה החברה כ-1 מיליון שקל.
לדברי אמיר הברפלד, בעלים משותף ב"אקספוז": "הרחבת הפעילות וכניסתינו לתחום הלבשת שינה הנה חלק מאסטרטגיית החברה לפעול בשוק הקימעונאי לאורך כל השנה. תחום הלבשת השינה הנו קו משלים לתחום ההלבשה התחתונה ואופנת האקטיב של המותג 'לי קופר' אותו אנו מייצרים ומשווקים לאורך כל השנה לצד גרבוני 'גולדן ליידי'".
דמות הגמד מסביר הברפלד, "מבטאת את רוח הקולקציה ואת אופיה של הנערה שאליה היא מיועדת: מתוקה, שובבית, ותוססת, כמו הקולקציה כולה".
החדרת הפעילות בתחום הלבשת השינה תלווה בתמיכה פרסומית של קטלוג ומודעות בעיתונות הארצית והמקומית ובעיתוני הנוער. הקולקציה תשווק ברשתות השיווק הגדולות, בחנויות לבני נשים וברשתות. להערכת הברפלד, בשנה הראשונה לפעילותו יסתכם מחזור המכירות של הלבשת השינה של דיסני ב-4 מיליון שקל.
חברת "אקספוז", הנמצאת בבעלות משותפת של חברות האופנה "קורל מודל" ו"קונספט שיווק", זכיינית המותג "לי קופר", מייצרת ומשווקת מגוון רחב של מותגי בגדי ים: "בננה", "בננה טינס", "לי קופר", "פוקס קידס" ו"גלית לוי". לצידם מייצרת החברה ומשווקת את מותג ההלבשה התחתונה ובגדי האקטיב של "לי קופר" ואת מותג הגרביים והגרבונים "גולדן ליידי".
"בננה", המזוהה מאוד עם הכוכבת שמפרסמת אותו זה שנה שלישית ברציפות, רוני סופרסטאר (דואני), נחשב למותג הדגל של "אקספוז". תוך שנתיים הצליח המותג לכבוש 50 אחוז משוק בגדי הים לצעירות ולהפוך למוביל.