חברת 'קריסטל', מייבאת ומשווקת מוצרי חשמל, עולה בקמפיין לסדרת מכונות הכביסה החדשות, בעלות פתח עליון, תחת מותג הבית 'קריסטל'. הקמפיין, מבית היוצר של פרסום בורודה קפלן, ילווה בסיסמא: 'מהפיכה בכביסה! כביסה מושלמת בחצי מהזמן הניתנת בתוכנית כביסה חדשנית ומהפכנית - 45 OPTI A. הקמפיין יכלול שילוט חוצות, מודעות בעיתונים, שילוט על גבי אוטובוסים והפצת קטלוגים בכל נקודות המכירה. היקף תקציב הפרסום - 200 אלף דולר.
לדברי איתן חיימוביץ, מנהל השיווק בחברת קריסטל, הקמפיין מציג את המהפך בעולם מכונות הכביסה - כחלק מהאסטרטגיה של החברה לרענן ולחדש מידי כמה שנים את סדרת מכונות הכביסה בעלות פתח עליון ולהביא את החדשנות לשוק מכונות הכביסה בישראל בכלל וללקוח בפרט.
חברת "קריסטל" מובילה בתחום מוצרי החשמל האיכותיים והמעוצבים. בין המותגים המיוצגים על-ידי קריסטל נמנים: "אמנה", "דה-דיטריש", "מייטג", "בלומברג" לצד מותג הבית "קריסטל" ועוד. קריסטל היא חברה ציבורית שמניותיה נסחרות בבורסה בתל אביב, ונמצאת בשליטת איש העסקים משה ממרוד המכהן כמנכ"ל החברה. פרטים נוספים על החברה ניתן לקבל ב
אתר הבית המחודש.