חברת "מדיליין" בשיתוף הסופר-פארם, עולה בקמפיין חדש לקראת החגים למוצרי הטיפוח הדרמו-קוסמטיים מסדרת "אוון" הצרפתית ו"מדידרם" פרי פיתוח ישראלי.
הקמפיין, בהיקף של 250 אלף דולר עולה באמצעות פרסום שלמור-אבנון-עמיחי והוא יתמקד במודעות בעיתונות ארצית ובעיתונות נשים מובילה וימשך כחודשיים.
הקמפיין, אשר כותרתו "המבצע הזה הוא לא בשבילך...הוא בשביל העור שלך", ילווה במבצע שיתקיים ברשת הסופר-פארם, בו תוענק בתקופת החגים, הנחה של 30% על כל המוצרים הדרמו-קוסמטיים מסדרות "אוון" ו"מדידרם" וכן קרם ידיים מתנה בקניית 2 מוצרים ומעלה.
לדברי אורלי רובינסון, מנהלת התחום הדרמו-קוסמטי ב"מדיליין", בקמפיין ישולבו רופאי עור אשר ידגישו את יתרונותיהם של התכשירים הדרמו-קוסמטיים בשמירה על בריאות העור וידגשו כי מדובר מוצרים אשר ניתנים גם בהמלצת רופא.
תכשירים "דרמו-קוסמטיים"- או כפי שהם מכונים באירופה White Cosmetics, מיוצרים ע"י חברות תרופות לאחר שיעילותם ובטיחותם הקלינית הוכחה בניסויים קליניים והם עומדים בתקני האיכות הגבוהים ביותר של התעשיה הפרמצבטית. תכשירים אלה נמכרים בבתי מרקחת בלבד ומומלצים ע"י רופאי עור ורוקחים, בהתאם לסוג העור ולרגישויות השונות, כגון: עור מגורה, דלקתי, יבש וכד'.
קרידיטים:
מנהל קריאטיב ראשי – גדעון עמיחי
מנהל קריאטיב – צור גולן
קופירייטר – יניב אביטל
ארטדיירקטור – גלית עטיה
פלנרית – הילה תמיר
סופרוויזרית – יעל טויסטר
תקציבאית – מור חמאווי
מדיה: יונייטד, מנהלת לקוחות נילי ברונר