בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
בית ההשקעות "רמקו" בקמפיין שילוט חוצות
|
- הודעה מטעם בית השקעות 'רמקו'
בית ההשקעות "רמקו" עולה בקמפיין שילוט חוצות באמצעות משרד הפרסום לין & לין. היקף הקמפיין, כ-250,000 דולר. הקמפיין כולל שלטי בילבורד באמצעות רפיד וכן 2 קירות ענק של ברעם, בנתיבי איילון על בנין תנובה ועל מרכז די-מול. סיסמת הקמפיין: "רגיש לסיכונים? שאל על קרנות האג"ח של רמקו". מטרת הקמפיין: להביא למודעות הציבור את קרנות האג"ח של רמקו, אשר תודות לניהול אחראי מצליחות להניב תשואות מצויינות במקביל להחזקה נמוכה במניות. הקמפיין מיועד בעיקר למעוניינים להשקיע בשוק הסולידי ולהינות מתשואות אטרקטיביות, תוך שמירה על רמת סיכון נמוכה. יניב רחימי, רמקו: "זהו הקמפיין הגדול ביותר של רמקו בשנים האחרונות. בחרנו לצאת איתו לאור העובדה, שבחודשים האחרונים קרנות האג"ח של רמקו הניבו ביצועים מרשימים ביחוד על-רקע הירידות בשוק ההון". גיל ליבר, מנכ"ל לין&לין: "לאחר בדיקה מעמיקה והבנה של היתרונות המהותיים שיש לרמקו כבית השקעות מוביל בשוק תחרותי, הגענו למסקנה כי המשקיע הפרטי ויועצי ההשקעות בבנקים צריכים להיות מודעים יותר לעובדה שרמקו הינו בית ההשקעות הטוב ביותר בענף בתחום האג"ח".
|
תאריך:
|
17/09/2006
|
|
|
עודכן:
|
17/09/2006
|
|
תמר איילון, יחסי ציבור
|
|
רשתות השיווק ACE ואוטו דיפו מציעות לראשונה בישראל - תשלומים באמצעות שיקים, במקביל לכל אמצעי התשלום המקובלים עד היום בשוק: כרטיסי אשראי, תווי קנייה, כרטיס מועדון וכסף מזומן.
|
|
|
חברת LG Electronics, המיוצגת בארץ על ידי קבוצת ח.י., זכתה בשלושה צלש"ים יוקרתיים מטעם ארגון EISA - ארגון המולטימדיה האירופאי, לשנת 2006. הפרסים, שהוענקו ל- LG במסגרת תערוכת ה- IFA האחרונה, ניתנו בין היתר לטלויזיית הפלזמה PC1RR42 שזכתה לכינוי "Time Machine": טלוויזיה בגודל "42 הכוללת כונן קשיח מובנה בנפח 80GB, ועליו ניתן להקליט עד 40 שעות של תוכניות טלוויזיה. בין המוצרים הנוספים של LG, שזכו בצל"ש: מקליט דיגיטלי, המאפשר הקלטת סרטים ותוכניות טלוויזיה באופן דיגיטלי, ומקרן קולנוע ביתי.
|
|
|
"דלתא" מציגה קמפיין פרסום חדש, באמצעות משרד הפרסום, זרמון גולדמן, הכולל: סרטון טלוויזיה, קטלוג, מודעות בעיתונות הארצית והמקומית והפקת לוח שנה.
|
|
|
חברת "פלג-ניל", המתמחה ביבוא ושיווק מותגי ספורט בינלאומיים, דוגמת: ספידו, אלס, רויש, AIRWALK ועוד, זכתה בזיכיון של נעלי LACOSTE )"לאקוסט") האיטלקיות ותייבא לישראל נעליים לגברים, לנשים ולילדים תחת המותג הצרפתי הידוע בלוגו הקרוקודיל שלו.
|
|
|
קניון ארנה נערך לראש השנה ומשקיע כ-600 אלף שקל בקמפיין שיכלול, מודעות בעיתונות, שילוט חוצות, STV, תחנות הרדיו הארצי והאזורי ומגזין קניון ארנה במהדורה מיוחדת וחגיגית באמצעות משרד הפרסום GPS.
|
|
|
|
|
|
חיים רמון
מלבד גברים חרדים יש לפחות שש קבוצות נוספות שהפטור שניתן להם משירות מבוסס על שיקול הדעת של גורם ברשות המבצעת ואינו מעוגן במסגרת חקיקה: ערבים, ערביות, דרוזיות, צ'רקסיות, ארמנים וארמנ...
|
|
|
דן מרגלית
החרדים אינם אוכלים בשר חזיר אבל מתנהגים כחזירים אילו הייתה בהם רגישות היו מקדימים מחווה להכרעת בג"ץ מסלקים אל צה"ל מיד 1,000 רמאים שאינם לומדים אבל מקבלים כסף מן הישיבה
|
|
|
בעז שפירא
בנימין נתניהו הוא עתיר ניסיון, אדם נבון ביותר, משכיל, בעל-רקע צבאי ובעל השקפה כלכלית אותה יישם כאן באופן שהפך את ישראל למדינה בעלת כלכלה חזקה ומשגשגת כפי שלא הייתה מעולם
|
|
הבלוגרים הנקראים ביותר ב- News1
|
|