בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
Neto משיקה את טונה "ויליגר" בשמן קנולה
|
-הודעה מטעם Neto
ויליגר של Neto יוצאת במהלך אסטרטגי במסגרתו משיקה לראשונה בארץ טונה בשמן קנולה. פיתוח המוצר ארך כחצי שנה והושקעו בו למעלה ממיליון ש"ח. המהלך יגובה בקמפיין פרסום רחב היקף הכולל מודעות במגזינים, שלטי חוצות ובעיתונות היומית תוך התמקדות בקהל היעד. מדובר בפיתוח ראשון מסוגו בקטגוריית הטונה כחלק ממדיניות נטו לפתח ולייצר מוצרי מזון המותאמים לצרכיו ולטעמו של הצרכן הישראלי ולהוביל מהלכים בהתאמה למגמות השולטות בתחום המזון בעולם. לדברי רון סגל מנהל השיווק בקבוצת Neto, "ויליגר כאחד ממותגי הטונה המובילים בישראל יוצאת במהלך ראשון מסוגו הנועד להדגיש את הערך המוסף של ויליגר ולחדש פעילות בקטגוריה גדולה אך שמרנית. המהלך נבנה מתוך ראייה אסטרטגית של הגדלת שוק ע"י ניצול פוטנציאל קיים בקרב הלקוחות הקיימים ובקרב פלחי שוק חדשים כדוגמת הצרכנים שוחרי הבריאות". שמן הקנולה דומה בהרכבו לשמן הזית ומכיל פחות שומן רווי מכל השמנים הצמחיים. טונה ויליגר בשמן קנולה מכיל אומגה 3 משני מקורות - שמן הקנולה המכיל ריכוז של כ-10% אומגה 3, וכמובן גם נתחי הטונה של ויליגר שהינם מאיכות מעולה ומכילים אומגה 3. לצורך השוואה, כמות האומגה 3 ביחידה אחת של טונה ויליגר בשמן קנולה דומה לכמות הנצרכת בתוספי מזון (כמוסות) מסוג אומגה 3 הנפוצים בשוק. עוד הוסיף סגל ומסר כי "בשנים האחרונות מסתמנת עלייה חדה בקרב הצרכנים הבודקים על המדף את הערכים התזונתיים במוצרי המזון ועצם העובדה שהמוצר מכיל רכיבים מזינים ובריאים מהווה פרמטר חשוב בקנייה. במחקרים שערכה החברה נמצא כי 66% מהצרכנים מודעים לעובדה כי שמן קנולה בריא יותר משמן סויה רגיל. מצד שני רמת המודעות לערכי הבריאות הקיימים בטונה נמוכים - רק 23% אחוז צורכים טונה בשל היותה בריאה ומכילה ערכים תזונתיים בריאותיים. נתונים אלה מצביעים על הפוטנציאל הרב להגדלת שוק הטונה באמצעות הגברת הצריכה וכניסת צרכנים חדשים". חברת ויליגר צופה כי טונה בשמן קנולה תתפוס נתח שוק של 5% משוק הטונה ותביא לגידול של כ 20% במכירות טונה ויליגר. על-פי נתוני נילסן, היקף שוק הטונה בישראל מוערך בכ-195 מיליון ש"ח ובכ-7,700 טון בשנה. השוק נהנה מצמיחה של 2.4% בשנה במונחים כספיים. נטו פועלת בשוק עם המותגים ויליגר ופוסידון ומחזיקה נתח שוק של למעלה מ-30%. טונה ויליגר בשמן קנולה יימכר ב כ- 4.99-5.99 ש"ח ליחידה, מחיר הדומה לטונה בשמן צמחי. ניתן להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ בחל מחודש נובמבר.
|
תאריך:
|
01/11/2006
|
|
|
עודכן:
|
01/11/2006
|
|
בר תקשורת
|
|
רשת מעצבת האופנה "דפנה לוינסון - HDL" תעלה בפעם הראשונה שלושה שלטי חוצות ענקיים בכיכובה של הפרזנטורית הילה נחשון כחלק מקמפיין חורף 2007 של המותג.
|
|
|
רשת תכשיטי ROYALTY יוצאת בקמפיין חורף 06/07 הכולל פרסום מאסיבי בעיתונים ובמגזיני הנשים, הלייף-סטייל והרדיו בעלות
|
|
|
תשלובת 'עוף טוב', יצרנית מוצרי העוף וההודו המובילה בישראל, משיקה 2 מוצרים חדשים: פילה פרגית 3% שומן ונתחי פילה פרגית 3% שומן ומרחיבה את סדרת "הפרגיות", במטרה לפנות לקהל של נשים בעלות מודעות הולכת וגדלה ל- well Being, בריאות ותזונה נכונה.
|
|
|
הד אנד שולדרס, מותג השמפו הנמכר ביותר בישראל, מעלה 2 קמפיינים ל- TV לרגל השקת סדרת המוצרים החדשה לשיער, המבוססת על נוסחת האבץ המהפכנית. סדרת המוצרים החדשה מכילה 9 וריאנטים המבוססים על הנוסחא המהפכנית, אשר מבטיחים לטפל ב- 5 הסימנים של קרקפת לא בריאה: קשקשים, גירודים, תחושות מציקות, נוקשות ויובש הקרקפת.
|
|
|
ביטוח ישיר במבצע מיוחד ללקוחות מסלול "משפחה צעירה" בשיטת "דרייברס דיל". במסגרת המבצע כל הרוכש ביטוח מקיף חדש לרכב במהלך חודש נובמבר יקבל בוסטר (מושב הגבהה לילד) המיועד לשימוש ברכב, כמתנה מרשת שילב. המבצע בתוקף עד ה- 30 בנובמבר 2006 או עד גמר המלאי.
|
|
|
|
|
|
חיים רמון
מלבד גברים חרדים יש לפחות שש קבוצות נוספות שהפטור שניתן להם משירות מבוסס על שיקול הדעת של גורם ברשות המבצעת ואינו מעוגן במסגרת חקיקה: ערבים, ערביות, דרוזיות, צ'רקסיות, ארמנים וארמנ...
|
|
|
דן מרגלית
רביב דרוקר פתח את הפרשה ונתניהו חזר באוזני בוגי על שקריו עד שעשה טעות ונכנס לאולפנה של קרן מרציאנו
|
|
|
צבי גיל
הגרמנים נדהמו, הם נראו מבולבלים, תופעה כזאת לא הייתה כתובה בספרי ההדרכה שלהם, אולי גם בהם נגע קול הטנור האדיר הגרמנים קפאו על מקומם, היהודים רעדו והתייפחו
|
|
הבלוגרים הנקראים ביותר ב- News1
|
|