חברת רונלייט, נציגת Mio בישראל, ורשת סופר פארם חתמו על הסכם שיווק ראשון מסוגו בישראל שבמסגרתו תחל רשת סופר פארם לשווק מכשירים לניווט לווייני (GPS) תוצרת Mio. תהיה זו הפעם הראשונה שרשת פארמה בישראל משווקת סוג זה של מכשירים. בשלב הראשון ישווקו המכשירים בעשרה סניפים ברחבי הארץ ובהמשך מתוכננת הרחבה לסניפים נוספים.
גיא דה פיצ'וטו, מנכ"ל רונלייט: מכירת מכשירי הניווט של Mio ברשת סופר פארם מוכיח שוב את הטרנד שאנו חוזים בו בישראל כמו בעולם - מכשירי הניווט הופכים למוצר צריכה המוני לכל רכב ולכל תיק יד. המכשירים של Mio מותקנים בקלות ברכב, אך ניתנים לשליפה מיידית לצורך ניווט רגלי בארץ וברחבי העולם. משקלם המזערי מאפשר נשיאה קלה בכיס החולצה או המכנסיים. המדובר במענה אולטימטיבי לנהג הישראלי הנייד".
סופר-פארם תשווק את מגוון מוצרי הניווט של Mio ובניהם שניים מהמכשירים החדשים שהוכרזו לאחרונה: הדגמים C510 ו-C710 שמצוידים בתוכנת הניווט החדשה Mio Map הכוללת מפות עדכניות של ישראל, של עשרות מדינות וכן מיליוני נקודות עניין בארץ ובעולם (בתי מלון, מרכזי קניות, אתרים היסטוריים ועוד). שני המכשירים פועלים תחת מערכת ההפעלה חלונות CE ומציעים בנוסף לשיפורים בביצועים ובאיכות הניווט גם ערכת מולטימדיה הכוללת נגן MP3 ותוכנה מיוחדת לצפייה בתמונות. היא מאפשרת לנהג להאזין למוזיקה החביבה עליו ולהשתמש במכשיר כאלבום תמונות דיגיטאלי לכל דבר.
דגם C510 משווק בסופר-פארם במחיר של 2,799 ש"ח (כולל מע"מ). דגם C710 משווק במחיר של 3,799 ש"ח. הערכה כוללת: זרוע לרכב, מטען לרכב, מטען נייד, דיבורית Bluetooth, מפות של 24 מדינות באירופה (רק בערכה C710) וכל התוכנות שלעיל.
לרגל השקת המוצרים החדשים, סופר-פארם יוצאת במבצעים מיוחדים רכישת דגמי Mio C510 או C710. ההנחה תינתן בהתאם לתנאי המבצע.
אודות Mio Technology Ltd) MTL)
חברת Mio Technology Ltd.) MTL) פועלת ברחבי העולם. החברה צופה כי אורח החיים הנייד והמסחר האלקטרוני יהפכו בעתיד הקרוב לזרם המרכזי של החיים ולאור זאת היא מקדישה את עצמה לפיתוח מכשירים שיאפשרו זאת. עסקיה של החברה מתמקדים במכירת מוצרי התקשורת הניידת Mio DigiWalker הכוללים טלפונים חכמים, מחשבי כיס ומערכות GPS.
אודות סופר-פארם
מאז נוסדה בשנת 1978 מהווה רשת סופר-פארם גורם רב השפעה בענף הקמעונאות, ונחשבת למובילה בענף רשתות הפארם בישראל. פריסת הסניפים ברחבי הארץ ותוכניות הפרסום והשיווק המיוחדות של הרשת הפכו למושא חיקוי על-ידי מתחריה, ובשנים האחרונות התרחבה הרשת מעבר לתחומי ישראל וחנכה סניפים חדשים מעבר לים.
סופר-פארם מאופיינת בחנויות גדולות, מוארות ונקיות, מעברים רחבים, מומחים מקצועיים בכל מחלקה, שעות פתיחה נוחות וארוכות וחנייה זמינה, ההופכים את הקנייה בה לחוויה מלאת סיפוק עבור לקוחותיה.
במקביל למאמץ לעקוב אחר התפתחות הטכנולוגיה המואצת והצרכנות התובענית במיוחד, אנו מחוייבים להמשיך ולפתח את הרעיון העיקרי עליו בנויה הרשת ובזכותו היא מובילה: המשאב האנושי. עובדי סופר-פארם הם נכסה היקר ביותר של הרשת, והערך המרכזי בתרבותנו הוא השירות ללקוח. הפילוסופיה שלנו בנויה על ניהול עצמאי, היוצר אווירה וכוח המניעים את החברה קדימה לעוד ועוד אתגרים, מן הקופאית ועד העמית המנהל את הסניף.
סביבתנו המקצועית עוברת שינויים באופן קבוע, והצלחתנו תלויה ביכולתנו להסתגל במהירות למצבים חדשים, תוך שמירה על רמת השירות הגבוהה ללקוחות הרשת, על מעורבות אקטיבית בקהילה ועל הקפדה מתמדת בכל הקשור לאיכות המוצרים.