חטיבת הקוסמטיקה הסלקטיבית של "אינטרקוסמא", מעלה קמפיין פרסומי ל"פומה" מותג הספורט הנחשק בעולם. הקמפיין עולה לרגל השקת הבושם PUMA Create, ניחוחות חדשים לגבר ולאישה.
קמפיין הפרסום הבינלאומי, בכיכובה של הדוגמנית הישראלית, הבינלאומית, עדי נוימן, יעלה ב-7 לדצמבר, תחת הסלוגן: "Create a Date!", באמצעות משרד הפרסום "ברוקנר נטע" ויתמקד בקמפיין עיתונות, קמפיין אינטרנט רחב היקף ומבצעי קד"מ, בהשקעה של 500 אלף ש"ח.
קמפיין הפרסום, להשקת הבושם, כולל מבצע המתוקשר במודעות עיתונות ובאתרי אינטרנט מובילים, במסגרתו, כל הקונה את הבושם PUMA Create, יוכל להיכנס לאתר פומה, יענה על שאלון בנושא קמפיין PUMA Create, 600 המשתתפים הראשונים יזכו, ללא הגרלה, בתיקים אופנתיים מתנת פומה. והפרס הגדול, שני זוכים מאושרים, יזכו לטוס לניו-יורק לדייט לוהט עם הדוגמנית עדי נוימן.
קמפיין הפרסום העולמי של PUMA Create
הדוגמנית עדי נוימן תוביל את קמפיין הבישום העולמי של "פומה", נוימן תככב בסרטונים ברשתות טלוויזיה, בבתי קולנוע ובשילוט חוצות בכל העולם, אותו צילם המגה צלם אנדרו צוקרמן. לצורך הקמפיין למדה נוימן לפסל בקרח.
על הבושם PUMA Create
בושם רענן, מודרני וקליל. הצהרה מקורית ונועזת של אינדיבידואליות ויצירתיות המאתגרת את החושים. ניחוח בולט, אורבני, המעורר השראה בכל מקום!