וואהל סנטר המרכז החדש לכנסים, אמנות ואירועים, הממוקם בסמוך לאוניברסיטת בר-אילן, מעלה קמפיין השקה בשווי 150 אלף דולר באמצעות משרד הפרסום קונטקט, החל מיום ראשון הקרוב.
מרכז הכנסים , אשר תוכנן ע"י האדריכל הנודע דניאל ליבסקינד מתכנן ה'גראונד זירו' בניו-יורק, הינו מבנה ארכיטקטוני יוצא דופן המציע חללים גדולים א-סימטריים ומעוצבים, אולמות תצוגה ואודיטוריום ל-900 איש, כולם מתוכננים לקלוט כנסים עסקיים ואירועים תרבותיים ואומנותיים. הוואהל סנטר תוכנן כ"בית חכם" והוא מצויד במערכת אלקטרו-אקוסטית מהחדישות בעולם המאפשרת אפקטים מיוחדים ואפשרויות חדשניות להקרנות ומצגות. שווי המערכות החכמות שהושקעו בו - למעלה משלושה מיליון ש"ח.
"כשהגענו ל-Wohl Centre The זיהינו מיד כי ליבסקינד הצליח להוכיח ביצירתו המופתית את ניצחון הרוח על החומר ומכאן שאבנו למעשה את הרעיון המרכזי להובלת הקמפיין ובחירת הסלוגן: Mind Over Matter"", אומר צחי אלפסי מנכ"ל קונטקט.
לדבריו, השילוב של עסקים ואמנות במרכז כנסים ייחודי כמו The Wohl Centre הנו הבסיס העיקרי עליו מושתת הקונספט הפרסומי.
"מצאנו לנכון להעביר את המסר ע"י ויז'ואל המציג את צורתו החיצונית של המרכז, כשקירותיו בנויים ממילים המאפיינות את הרוח והחזון שליוו את ליבסקינד בתכנון היצירה" אומר אלפסי. "באמצעות הקמפיין אנו מבקשים להדגיש את יתרונותיו האדירים של המרכז הן בשל מיקומו המרכזי, הן בשל גודלו והיצע האפשרויות המגוון שהוא מציע
ובעיקר בשל העובדה שהוא מאפשר לכל חברה עסקית ליצור אירוע מושלם וברמה הגבוהה ביותר, מבלי להשתמש בתפאורה אודות לשלל יצירות האומנות המודרנית המקשטות את עולמו הפנימי של המבנה ויוצרות את התפאורה המושלמת לכל אירוע".
הקמפיין יעלה בערוצי המדיה השונים: אינטרנט, עיתונות עסקית וארצית, שילוט חוצות ופעילות קד"מ.