|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?

איקאה בקמפיין לקראת סייל חורף 2007

- הודעה מטעם איקאה
22/01/2007  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות

איקאה ישראל עולה בקמפיין לקראת סייל חורף 2006 הקמפיין, בהיקף 2 מיליון שקל. הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום אזימוט, יימשך שבועיים וישודר בטלוויזיה בערוץ 2 ובערוץ 9 בשפה הרוסית, קמפיין אינטרנט, שילוט חוצות , רדיו, ויפורסם בעיתונות הארצית, בעיתונות החרדית ובעיתונות הרוסית.

במסגרת סייל החורף מציעה איקאה מאות מהפריטים מכל מחלקות החנות בהנחה משמעותית של עד % 60. איקאה מכריזה מדי שנה על שני סיילים - בחורף ובקיץ. סייל החורף השנתי מתקיים כחלק ממסורת איקאה העולמית המקיימת בתקופה זו של השנה פעילות שיווקית דומה ברבות מחנויות איקאה בעולם.

צפויה עלייה של % 20 במכירות לעומת הסייל אשתקד.

שלומי גבאי, מנכ"ל איקאה ישראל, צופה עלייה של 20% במכירות סייל חורף 2007 ביחס למכירות סייל בשנה אשתקד. לדברי גבאי "קהל הלקוחות של איקאה ישראל מצפה לסיילים שמתקיימים פעמיים בשנה, והדבר בא לידי ביטוי בהיקפי המכירות" עוד מוסיף גבאי כי המוצרים הפופולריים ביותר בקרב הצרכנים הישראליים הם מערכות ישיבה וחדרי שינה, אשר בתקופת הסייל מאפשרת איקאה את רכישתם במחירים נמוכים ואטרקטיביים ביותר.

בהתייחסו לקמפיין אומר גבאי כי "הקמפיין נועד לחזק את הטמעת הקונספט של איקאה בכל העולם, בו הצרכן לוקח חלק חשוב בתהליך הקנייה ובכך חוסך כסף לעצמו. איקאה מציעה לצרכן מוצרים ארוזים באריזות שטוחות ובכך מאפשרת לו להוביל אותם לביתו בעצמו ולחסוך את עלות ההובלה. סרט הפרסומת מעביר מסר זה באופן פשוט והומוריסטי".

עלילת הסרטון: בסרטון אנו רואים גבר אחד הנוהג במקביל ב-2 מכוניות! עוצר מכונית אחת ורץ אל השניה, עוצר את השנייה וחוזר לראשונה, וכך למעשה גיבור הסרט מתקדם לעבר יעד לא ידוע עד שכתובית עם קריינות פותרת את החידה - "איקאה סייל - הכינו גגונים, הרבה גגונים". מתברר כי הגבר נוסע לחנות איקאה ב- 2 מכוניות כדי לנצל עד המקסימום את העמסת המוצרים במחירים האטרקטיביים. לאחר השקופית והקריינות, אנו רואים את אותו הגבר, הפעם חוזר הביתה עם 2 המכוניות שעמוסות בשקיות ובמגוון גדול של אריזות איקאה שטוחות חומות על הגגונים.

תאריך:  22/01/2007   |   עודכן:  22/01/2007
תמי תמיר, יחסי ציבור
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בטקס מרגש שנערך השבוע במרכז הרפואי ע"ש אדית וולפסון בחולון, הסירה משפחת דנקנר את הלוט משלט ההקדשה של המחלקה להמטולוגיה לזכרם של הורי האחים דנקנר - רחל ומשה וסבתם מזל בכר. יצחק דנקנר ציין שזהו המקום היחיד בו הם מונצחים.
אסם ממשיכה להרחיב את "הסדרה הירוקה" של מוצרי הקרקרים ותחליפי הלחם האיכותיים. החברה משיקה מוצר חדש בסדרת מוצרי "קרם קרקר": "קרם קרקר 6 דגנים מלאים" העשוי מתערובת דגנים מלאים הכוללת: חיטה, כוסמת, שעורה, שיפון, שיבולת שועל ודוחן.
יצרנית ומשווקת מוצרי המאפה "דולצ'ה ויטה" מרמת השרון, נמצאת בימים אלה במשא ומתן מתקדם, לייצוא עוגות ועוגיות לרשתות שיווק המזון המובילות בארה"ב.
22/01/2007  |  טל דקל  |   הודעות כלליות
"כרמל לג'נד" מבית "כרמל שרותי תיירות", המתמחה בארגון טיולים לנוסע העצמאי, טיולי עומק לקבוצות סגורות, סיורי תמריץ לחברות וטיולי יוקרה, משיקה חוברת חדשה לתקופת חורף, קיץ וחגים 2007.
לראשונה בישראל שיתוף פעולה עסקי של תוכן שיווקי בהצגת תיאטרון. הגרנד קניון בחיפה ייקח חלק פעיל ואינטגראלי בהצגה "גלי חום" של תיאטרון חיפה.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון  |  
כל עוד אנשים כמו יעלון, משת"פים נאמנים מיל' של נתניהו, הם מראשי מבקריו, כאשר ברור שהשנאה האישית שלהם לנתניהו היא המוטיב המרכזי ביסוד ביקורתם, נתניהו יכול לישון בשקט
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
היתרון של מערכת ציבורית היא שכל עוד היא עובדת, גם העשיר וגם העני יקבלו טיפול טוב. כשיש עומס נוצרות שתי בעיות: החזק והעשיר הולך למערכת הפרטית, אבל החלש צריך לצעוק חזק יותר כדי לקבל ...
צבי גיל
צבי גיל
בעיתונים משתקפת לאחרונה איזו לאות, עייפות, תשישות, רחוק ממלחמתיות. והכותרות כאילו כבדו עיניהן טרם נמנום    מעין שקיעה לתוך אפתיה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il