קבוצת ר.ד.א המתמחה במוצרי תינוקות, פעוטות וילדים ומשווקת בכל הרשתות והחנויות המתמחות מגוון רחב של עגלות, כיסאות בטיחות לרכב, כיסאות אוכל, מנשאים, צעצועים ועוד, תחת מגוון מותגים מובילים, יוצאת בקמפיין בהשקעה של מיליון ש"ח.
הקמפיין שעולה באמצעות פרסום " ברלזון רן לוי" יתמקד בעגלות של המותג האיטלקי Cam שהקולקציה החדשה שלו הושקה לאחרונה במלואה בישראל. העגלות של המותג נחשבות לאיכותיות, החדשניות והמובילות בעולם.
הקמפיין עולה תחת הסלוגן ""Welcome to Italy בפריסה ארצית, שלטי חוצות ורדיו.
אייל אייבינדר הבעלים של קבוצת ר.ד.א מסביר כי: "בשל הביקוש למותגי פרימיום בתחום התינוקות בכלל ובתחום העגלות בפרט שעלה בשנתיים האחרונות בעשרות אחוזים, העלאת המודעות של הצרכן לאיכויות המותג באמצעות קמפיין נרחב, הכרחית."
לדבריו: "הקמפיין מתמקד בעגלות, ליבת הפעילות של המותג, מאחר ומדובר במוצרי הדגל של Cam וכן מסקרים שעשינו עלה כי קניית העגלה מהווה את הצעד המשמעותי ביותר עבור ההורים שבדרך."
המוצרים של Cam מתאפיינים באיכות מעולה ובעיצוב מדהים וחדשני. בין המוצרים בקולקציית 2007 ניתן למצוא מגוון רחב של טיולונים, עגלות, כסאות אוכל, סלקלים, כסאות בטיחות לרכב, הליכונים, טרמפולינות, תיקי עגלה ועוד ועוד.
קבוצת ר.ד.א. פעילה כ - 25 שנים בשוק התינוקות בישראל. הקבוצה שמגלגלת 25 מיליון ש"ח בשנה, משווקת לכל הרשתות והחנויות המתמחות את המותגים האיטלקיים המובילים בעולם cam ו – neo nato, את מותג ההלבשה לתינוקות First Love ואת המותג easy baby.
חברת cam הינה החברה המובילה באיטליה שמוכרת הכי הרבה מוצרי תינוקות באיטליה.החברה מוכרת בכל העולם בלמעלה מ – 60 מיליון יורו בשנה.