מבשלות בירה ישראל עולה בקמפיין פרסום חדש למותג הבירה טובורג, באמצעות משרד הפרסום, שלמור אבנון עמיחי, בהשקעה של 3 מיליון ₪.
הקמפיין החדש, הופק במשותף עם טובורג העולמית והינו קמפיין בינלאומי שיעלה ברחבי העולם ואירופה וממשיך את הקו הפרסומי של Tuborg Open up.
סרטון הטלוויזיה החדש של טובורג צולם בהונגריה וממשיך את בניית המותג כסמל למעבר משגרת היומיום לחלק המהנה של החיים, עם מסיבות, מוזיקה וכייף. אלא שהפעם החגיגה יוצאת מהבית לרחוב, ונוצרת מסיבה מיוחדת במינה, אשר בה מופעלת המוזיקה מכל הבתים סימולטנית, וכך נולדת מסיבת סראונד מרהיבה.
זהו הקמפיין השלישי ברציפות תחת הפלטפורמה של Make room for Fun אשר פותח על-ידי טובורג ישראל ושלמור אבנון עמיחי ואומץ על-ידי טובורג העולמית ומדינות רבות באירופה.
אמיר יפרח, סמנכ"ל השיווק של מבשלות בירה ישראל: "לפני כשלוש שנים השכלנו להפנות את טובורג לקהל הצעיר תחת הקונספט Make room for Fun ומאז הפך המותג להיות הצומח ביותר בקטגוריית הבירה. מתוך הבנה שמותג זה פונה לצעירים, אנו משיקים זו השנה השנייה ברציפות את המוצר העונתי לקיץ - טובורג לימון אשר זכה להצלחה בשנה שעברה והשנה נמצא בצמיחה נוספת.
טובורג היא בירה מרעננת, קלה לשתיה. המותג כולל שלושה מוצרים:
Tuborg Green - בירת לאגר בהירה,בעלת 4.6% אלכוהול.
Tuborg Green - בירת לאגר כהה, בעלת 5.2% אלכוהול.
טובורג T בתוספת תמציות לימון, מכילה 3.8% אלכוהול בנפח.
מבשלות בירה ישראל
מבשלות בירה ישראל, בבעלות החברה המרכזית למשקאות ("קוקה קולה"), היא אחת משתי שחקניות המפתח הבולטות בשוק הבירה המקומי. החברה חולשת על למעלה מ-30% מהשוק, ומשווקת מותגי ענק כגון קרלסברג, טובורג, גינס, סטלה ארטואה ועוד.
קרדיטים:
מנהל קריאטיב ראשי: גדעון עמיחי
מנהל קריאטיב: צור גולן
ראש צוות קריאטיב: עמית גל
צוות קריאטיב: יניב אביטל, גלית עטיה
סופרוויזר: אדם אבנון
תקציבאית בכירה: ליהי נצר
תקציבאית: ניבה זיו
הפקה: מירב צור
מנהל מחלקת הפלנינג: נועם מנלה
פלנר: נימרוד דור
חברת מדיה: מדיה 1
במאי: אוהב פלאנץ
חברת הפקה: פראדיסו
פוסט: פרימוס