כדוגמת ורסאצ'ה, בליאנסגה ועוד, נבחרה לשמש כפרזנטורית של רשת הבוטיקים "בוניטה" והיא אשר תוביל את הקטלוג והקמפיין של חברת האופנה אשר יעלו במהלך העונה.
בעונות קודמות הובילו את קמפיין החברה הדוגמניות, מלי לוי, יעל גולדמן, מאלני פרס, הילה מרין, איזבל אדלר, מאיה ישעיהו, רותם תירוש ועוד.
לאחרונה, בוניטה התרחבה ונכנסה לזירה הבינלאומית, כאשר פתחה סניפים במזרח אירופה ובארה"ב, בשל התרחבות זו חיפשה בוניטה לרענן את תדמיתה ולהתחדש בדמות אשר תשדר מראה בינלאומי ואופנתי אשר יתמוך במהלכי הרשת בחו"ל.
בשביל שרון גניש (23), זהו קמפיין האופנה הראשון בישראל, לאחר שהובילה קמפיינים בינלאומיים, כגון; ורסאצ'ה במשך שנתיים, בליאנסגה, פוצ'י, אייסברג, לה פרלה, מקס מרה, סטלה מקרטני, ג'וצי ועוד.
פרידה ראובני, מעצבת ובעלי "בוניטה": "בוניטה חיפשה זה זמן רב פנים שייצגו את ערכי המותג על כל היבטיו: אופנה, נשיות, סקסיות, בינלאומיות, תעוזה ויצירתיות. שרון גניש היא אישה המגלמת את כל אלה ויחד עם נסיונה האדיר בחו"ל כדוגמנית מוערכת, אנו חשים כי דרכנו הארוכה יחד רק החלה."
רשת בוניטה בבעלות פרטית של נחמן ופרידה ראובני, הוקמה בשנת 1989 ופונה לקהל של צעירות, טרנדיות ונועזות. כיום מונה הרשת 30 סניפים. הרשת כולה מנוהלת ומתנהלת תחת בעלות וההנהלה אחת. הרשת הפועלת כרשת בוטיקים המביאה את הבשורות החדשניות של מגמות האפנה, מייצרת מידי עונה אוספים קטנים המתחלפים מידי שבועיים . הקולקציות הן "כחול לבן", מיוצרות בישראל, תוך הענקת אינטרפרטציות מקוריות לטרנדים המתחלפים בעולם האופנה הבינלאומי.