חברת אקסלנט מקבוצת דטהסייף מעלה קמפיין פרסום להשקה מחודשת של המותג אקסלנט. הקמפיין, שהיקפו הכספי מסתכם ב- 100,000 דולר, נועד לחנוך את חנות הדגל החדשה של "אקסלנט" שנפתחה ברמת החייל בת"א (עלות פרויקט 45,000 דולר).
הקמפיין יפעל תחת הסלוגן "תחשוב קרוב" ויעלה בשלטי חוצות בגוש דן, מודעות פרסום בעיתונות ובאינטרנט.
בימים אלו קבוצת דטהסייף השיקה מחדש את המותג אקסלנט, כמותג המומחה והמקצועי ביותר לרכישת מחשבים וציוד היקפי לשוק הפרטי. כחלק מתהליך המיתוג עוצב מחדש האתר, כיום אתר מרכזי וייחודי לתחום המחשבים. באתר יש אפשרויות לקניות פומביות וקבוצתיות, ומאחוריו יש ניסיון מצטבר של 15 שנים בניהול רשת חנויות פרטית ומכירות באינטרנט. לצד האתר הוקמה חנות הדגל של אקסלנט בא.ת רמת החייל ת"א, במיקום מרכזי עם כוח קנייה משמעותי. חנות זו היא חלק מרשת חנויות אשר מיועדת לקום בשנתיים הקרובות ולהתמחות במחשוב מקצועי, בנישה של מקצועיות שרות ואמינות. בחנות חדר מדיה סנטר ייחודי ותצוגה של כל המותגים המובילים והנחשקים בתחום המחשוב והציוד ההיקפי: אזור ניידים - 3 שותפים בתצוגה: לנובו, LG, טושיבה, אזור מסכים - 3 שותפים בתצוגה MAG ,LG פיליפס ואזור טלוויזיות - 2 שותפים בתצוגה.