חברת ריגלי ישראל מעלה קמפיין טלוויזיוני חדש להשקת מסטיק אורביט "פרש אנד פיוז'ן" בהיקף מוערך של כ-1.5 מיליון ₪.
אורביט "פרש אנד פיוז'ן" הינו מסטיק חדש ללא סוכר המציג שילוב ייחודי בין טעמי מנטה לפירות ומעניק תחושת ניקיון ורעננות לפה הנשארת לאורך זמן.
אורביט "פרש אנד פיוז'ן" מוצע בשני טעמים: מנטה מלון ומנטה פירות יער. המסטיק מכיל מיקרו-מינטס, כדורי מנטה קטנים אשר מעניקים תחושה של רענון אינטנסיבי בפה. טעם הפירות המצוי במרכז המסטיק מותיר טעם שנותר בפה לאורך זמן.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO יעלה בערוצים 2, 10, 24, ו-9 תחת הסיסמא: "רעננות של מנטה, טעם של פרי". הקמפיין עולה בימים אלו לאוויר ויימשך מספר שבועות. סרטון הפרסומת מדגיש את מסר השילוב של המנטה עם טעם הפרי.
ריגלי הינה חברת הממתקים המובילה בעולם בייצור מסטיקים. מותגי החברה נמכרים ביותר מ-180 מדינות ברחבי העולם. מזה 25 שנה ריגלי מבצעת מחקרים קליניים בשיתוף עם רופאי שיניים על התועלת שבלעיסת מסטיק.
השקת מסטיק אורביט פרש אנד פיוז'ן החדש לקו המוצרים של החברה, מציינת צעד נוסף במחויבותה של החברה להציע ללקוחותיה מגוון רחב של מוצרים להגיינת הפה בטעמים שונים.