הדוגמנית לוקה נבחרה להוביל את קמפיין הפרסום של סדרת המוצרים החדשה לשיער של מעצב השיער המוביל מישל מרסייה.
הקמפיין החדש של מישל מרסייה יעלה בחודש ספטמבר במסגרת השקת סדרת מוצרים חדשה לשימור שיער צבוע, ולשיער דק וצבוע המועשר בצמח האובליפיחה. באמצעות משרד הפרסום רגב קויצקי, ויכלול מסע פרסום נרחב בהשקעה כוללת של כ-1 מיליון שקל בעיתונות הארצית, במגזינים, נקודות מכירה, חדרי-כושר ובאתרי האינטרנט המובילים בישראל.
לוקה תקבל כ - 20,000 דולר על הקמפיין.
לדברי מישל מרסייה - "המראה המיוחד של לוקה מציג יופי ותום לצד שובבות וטרנדיות, המזוהים עם המותג וערכיו".
לוקה (22), ילידת רומניה, החלה לדגמן בגיל 15, סיימה השנה את לימודיה לתואר ראשון בתקשורת ומנהל-עסקים באוניברסיטת הוגנבי בבוקרשט. לפני כשנתיים, במהלך הצילומים לפרסומת מקומית הכירה את הפרסומאי הישראלי ספי שקד. השניים בחרו למסד את הקשר בטקס שיערך בחודש הבא על שפת האגם בבוקרשט.
לפני כשנה השיק מעצב השיער מישל מרסייה ביחד עם חברת גורי, סדרת מוצרי טיפוח וטיפול לשיער הנושאת את שמו. הסדרה זוכה להצלחה בשוק וכבר תפסה כ-10.6% בקטגוריית מוצרי הטיפוח לשיער. ועתה לקראת השקת מוצרים חדשים בסדרה עולה קמפיין פרסום.
מעצב השיער מישל מרסייה מנהל כיום רשת מספרות מצליחה, המונה כארבעה סניפים בערים מרכזיות ואסטרטגיות: תל אביב (סניף ראשי - ברח' בן יהודה), תל-השומר, רעננה והרצלייה. מרסייה עומד גם בראשו של "Michel Mercier College", בדיזינגוף סנטר.