הבורסה לתכשיטים יוצאת בקמפיין פרסומי חדש בהשקעה כוללת של 1,500,000 שקלים.
השנה בחרה הרשת בקונספט אשר אינו כולל שילוב פרזנטורית של הרשת, אלא מתמקד בערך האהבה, הרומנטיקה והנתינה שמייצגים תכשיטי יהלומים. וזאת על ידי שילוב שירי אהבה פופולאריים בפרסומות. שירי האהבה נבחרו בקפידה מבין מאות שירי אהבה.
הקמפיין החדש של הרשת יכלול מודעות במגזיני נשים דוגמת לאישה, את וליידי גלובס לצד פרסום מודעות בעיתונות היומית ומגזיני הפנאי. כמו כן יעלה הקמפיין בקרב המגזר הרוסי, עיתונות, ערוץ 9 ואתרי האינטרנט המובילים. בנוסף לקמפיין, שירי האהבה ישולבו בפרטי המיתוג של הרשת החל מנקודות המכירה ועד לניירת החברה.
מהנהלת הבורסה לתכשיטים נמסר: "הקמפיין החדש של הרשת מתבסס על קונספט מקורי המדגיש את ערכי האהבה ונתינה רומנטית סביב תכשיטי היהלומים באמצעות שירי אהבה. כמו כן, השנה החלטנו שלא לבחור בפרזנטורית מובילה על מנת לתת את הבמה לתכשיטים עצמם ולחזק את ערכיו הבסיסיים של המותג כרשת הוותיקה והאיכותית לתכשיטי יהלומים בארץ".