קיבוצי חבל מעון בנגב המערב מעלים קמפיין חדש לגזר דוד משה.
הקמפיין, שנערך באמצעות משרד הפרסום רגב קוויצקי, מתמקד בפרסום בקול ישראל ובתחנות רדיו אזוריות.
המגינה שמלווה את הקמפיין של מפעלי חבל מעון היא עיבוד לשיר הילדים הידוע "לדוד משה היה...". מסע הפרסום הנוכחי נועד לקדם את גזר דוד משה באריזות הרגילות וכן באריזות הקטנות - חצי מנה - המתאימות למשפחות קטנות ולבודדים.
מנהל השיווק, חיים בן ארי, מסר שההחלטה לפרסם ברדיו התקבלה בשל ההצלחה של מסעות פרסום קודמים שערכו מפעלי חבל מעון באמצעי תקשורת זה ואשר הביאו לשיעורים גבוהים של חשיפה למותג.
מנכ"ל המפעלים, השי רובין, מסר שיבול הגזר של קיבוצי- חבל מעון צפוי להגיע בשנת 2008 לשיא של מעל 40 אלף טון - גידול של 15%. זהו שליש מכלל גידול הגזר במדינת ישראל. 40% מיבול גזר של קיבוצי חבל מעון מיוצאים למזרח אירופה ולמערבה. 15% מגידולי הגזר הם אורגנים.