אדאנת תקשורת מקבוצת אדאנת לעסקים, המתמחה בתקשורת נתונים ואבטחת מידע, ביצעה לאחרונה שדרוג למערכת ה- NetMan שלה, באמצעות הרחבת היישומים והוספת ממשק משתמש למנהלים.
מערכת ה- NetMan לבקרה על שירותי המחשוב העסקיים פותחה לפני כשנה על-ידי מהנדסי אדאנת תקשורת וזוכה להצלחה בקרב ארגונים שונים. המערכת מאפשרת למנהלים ומנמ"רים לקבל בכל רגע נתון תמונת מצב עדכנית לגבי תשתיות התקשורת ותהליכים עסקיים ממוחשבים בארגון, כגון: תעבורת דוא"ל, נוכחות באינטרנט, שרתים, מסדי נתונים, מסחר אלקטרוני ועוד. בין היתר, המערכת מאפשרת קבלת התרעות בזמן אמת אל המכשיר הנייד (זימונית, טלפון סלולרי וכו') על נפילות בשרתים, תחנות עבודה ותשתיות התקשורת, כך שניתן להגיב במהרה לכל אירוע חריג.
ממשק המנהלים החדש מאפשר לדרג הניהולי בארגון לסנן את שלל המידע שנאסף על גבי מערכות השליטה והבקרה לכדי נתונים כגון: היכן קיימת בעיית תפקוד ובמשך כמה זמן? תוך כמה זמן נפתרה התקלה? האם ומתי אירעה תקלה דומה בעבר? מה ניתן לעשות על מנת למנוע הישנות התקלה? באיזו מידה חלה ירידה בביצועים ואילו רכיבים כדאי לשדרג? מהי מידת זמינות המערכת לאורך תקופה? ועוד.....
יניב ברקוביץ', מנהל מכירות NetMan באדאנת תקשורת, אומר כי "שדרוג המערכת נועד לתת מענה לצרכי המנהלים הנאלצים להתמודד עם אוסף פרטי חומרה ותוכנה שקשה לנתח את השפעותיהם האחד על השני. ה- NetMan מציג את המערכות בארגון כשירותי מיחשוב עסקיים ומאפשר למנהלים לקבל דיווח בזמן אמת על כל משאבי הארגון וכך לייעל את תהליך קבלת ההחלטות. אדאנת מיישמת את פתרון ה- NetMan כ- Turnkey מלא בעלות בסיסית בלבד. יישום המערכת מתבצע על-ידי מומחים בעלי ידע וניסיון רב אשר יחד עם הלקוח מתאימים ומגדירים את הפתרון בהתאם לצרכיו הייחודיים של כל לקוח ורמת ההתראות הנדרשת".
בין הארגונים המיישמים בארץ את מערכת ה- NetMan של אדאנת תקשורת: תעשייה אווירית, אלת"א, כלל ביטוח, מתב דיגיטל, דניה סיבוס, האוניברסיטה הפתוחה, תדיראן קשר, המשביר לצרכן ועוד.