|
הצעת נישואין בקמפיין [צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
חברת בזק השיקה את קמפיין האינטרנט הגדול ביותר שלה בשנה האחרונה.
במסגרת הקמפיין, כחלק מהשקת הסיסמא החדשה בזק - הכי טוב בבית, מוצע לגולשים לשלוח תמונות של הרגעים המיוחדים שלהם בבית. התמונות מתפרסמות באתרים הפופולריים ביותר ברשת בהם מופיע הקמפיין, ביניהם: YNET ,NRG, וואלה, נענע-10, תפוז ועוד. בכך למעשה ניתנת האפשרות לכל אדם מן השורה לככב באתרים אלו חינם, בתצוגה מתחלפת של התמונות אשר מופיעה תדיר בבאנר.
ההיענות של הגולשים לקמפיין הייתה מיידית ומדהימה. בתוך כשבוע ימים בלבד, הועלו לאינטרנט יותר מ-4,000 תמונות של גולשים במצבי בית שונים ומגוונים. הקמפיין זכה ל-50 מיליון חשיפות, וכ-2 מיליון גולשים כבר צפו באלבום שבבאנר. בין התמונות הרבות, אף נתגלתה הצעת נישואין (מצ"ב תמונה). אם מישהו מזהה את הנפשות הפועלות נשמח לדעת האם ההצעה נענתה בחיוב.