חברת אסם מעלה ביום ו' ה-25.1.08, קמפיין חדש לעוגת שוקולד לילדים. הקמפיין, תחת הסיסמא "פרוסה קטנה של תשומת לב", ממחיש כי די בפינוק קטן כדי לגרום לנו להרגיש טוב.
הקמפיין הופק באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, בהשקעה של 2מיליון שקלים, וישודר בטלוויזיה.
בקמפיין נראית ילדה עצובה מכך ששתי שיניה הקדמיות נשרו. היא בוחנת את פיה שוב ושוב בהשתקפויות שונות: במראה, בהשתקפות מכוס מים, בהשתקפות בבואתה בחלון וכו'. אמה רוצה לנחמה, ובאקט של הומור, מצפה את שיניה הקדמיות בעוגת שוקולד באופן המשווה לפיה מראה נטול שיניים קדמיות. האם מחייכת אל בתה ולרגע הן נראות זהות- דבר המעודד את הבת וגורם לה לפרוץ בצחוק. שמחה ומאושרת היא נוגסת בעוגת השוקולד החדשה.
המעשה השובב של האם ו"רוסת תשומת הלב שהיא מעניקה לבתה שהיא למעשה עוגת שוקולד לילדים שפותחה באסם במיוחד לילדים - מחזקים את המסר העיקרי לפיו די בעוגת אסם הבית כמחווה קטנה של תשומת לב על-מנת לחולל שינוי משמעותי במצב הרוח שלנו. השיר "כבר שעצוב לך יש לך אותי לכי ילדה" המלווה את הסרטון ומבוצע בעיבוד חדש וילדותי מוסיף לתחושת החמימות והביתיות.
אסם מעלה את הקמפיין כחלק ממהלך כולל של מיצוב מחדש של עוגות "אסם הבית", במסגרתו מרעננת החברה גם את אריזות המוצר ומשיקה עוגת שוקולד מיוחדת לילדים. "עוגת שוקולד לילדים" העוגה בעלת הרכב תזונתי משופר, שפותח באופן ייעודי לילדים. בעוגת השוקולד החדשה 70% פחות שומן רווי מאשר בעוגת שוקולד רגילה והיא מועשרת בסידן ובוויטמין D, העונים על צורכיהם התזונתיים של ילדים.