יורוקום, נציגת Nokia בישראל, עלתה בקמפיין אינטראקטיבי ל-Nokia 6500 סלייד החדש והייחודי. הקמפיין, באמצעות arc אינטראקטיב, בהיקף של כ-80,000 דולר, עלה תחת הסיסמה "חיים או עבודה - למה לא לחבר ביניהם?"
נועה לור כרמלי, סמנכ"ל שיווק ביורוקום נציגת Nokia בישראל ציינה כי: "הקמפיין מדבר על המכשיר המשלב business and pleasure - החיים, העבודה ומה שביניהם. Nokia 6500 סלייד הוא טלפון דור 3 המציע לשמור על הרגעים החשובים בחיים באמצעות מצלמת 3.2 מגה-פיקסל איכותית, ליהנות מחוויית שימוש נוחה וידידותית, להתחבר מכל מקום ולשתף בחוויות ובתמונות על מסך המחשב או באמצעות חיבור ישיר מהטלפון למסך הטלוויזיה."