מפעל הפיס מעלה קמפיין חדש להגרלת הלוטו עם קונספט חדש "איך אתה תתנהג כשתזכה בלוטו?".
הקמפיין מתאר סיטואציות שונות של תגובות אנשים ברגע שנודע להם שזכו בלוטו. התגובות המצחיקות והמשונות מאפיינות התרגשות גדולה ברגע גילוי הזכייה במיליונים בהגרלת הלוטו.
בכל סרטון מופרעת השלווה היומיומית על-ידי זוכה המשתולל מאושר, כשהתנהגותו המשונה מושכת את תשומת לבם של אנשים ברחוב המתנהלים בשגרה.
בסרטון הראשון רץ הזוכה, גבר בתחתונים, ליד בית קפה הומה, בשני, הזוכה רץ ברחוב כשהוא מנופף בידיו ומטעה נהג אוטובוס הסבור לתומו שהוא רוצה לעלות. ואילו בסרטון השלישי, בו משתתפת סבתא של בר רפאלי, לוין, בתפקיד ניצבת בלובי בית אבות, משתוללת אחת הקשישות עם קלנוע.
סמנכ"ל שיווק, פרסום ומכירות, דורון אנגל אמר כי חלום הזכייה בלוטו הינו חלום המשותף לכל, משיחות עם זוכים אנו מוצאים כי ברגע האמת התגובות מגוונות ותחושת האושר הנלוות לגילוי הזכייה לא דומה לשום דבר אחר ובכך ייחודו של הלוטו. דורון אנגל הוסיף כי, אנו יודעים, ממחחקרים, כי לקוחות הלוטו נהנים לדמיין ולגלגל בראש את רגע הזכייה מיוחל: איפוא יהיו כשיגלו, כיצד יתנהגו את מי ישתפו וכו'".
הקמפיין, בעלות 3 מיליון שקלים, יעלה לאוויר ביום שישי, בטלוויזיה וברדיו באמצעות אדלר חומסקי ורשבסקי.