יצרנית מעדני הבשר 'יחיעם' (בבעלות קיבוץ יחיעם שבגליל) יוצאת בקמפיין טלויזיוני, באמצעות משרד הפרסום "שלמור אבנון עמיחי", תחת הסלוגן החדש של החברה: "יחיעם-נקניק בוטיק".
היקף ההשקעה בקמפיין - כ-4 מיליון ₪.
לדברי תמיר דגן, מנהל השיווק ב'יחיעם', מטרת הקמפיין הינה העברת המסרים של: התחדשות, שפה חדשה ומיוחדת ל"יחיעם", טעם של מעדניה וניחוח קלאסי ואיכותי של מוצרים מעולים.
במסגרת הקמפיין, תודגש גם הזכייה של 'יחיעם' במוצר השנה 2008 בקטגוריית מעדני הבשר.
עוד מסר דגן כי הקמפיין הוא נדבך נוסף בהטמעת מהלך המיתוג מחדש של החברה - לאחרונה השקיעה 'יחיעם' כ-900 אלף ₪ במיתוג ועיצוב מחודש של אריזות המוצרים, עפ"י קונספט חדש שפותח בשיתוף עם חברת "נאו גרופ" בראשות פיליפ בולקייה, המוכר כמעצב-על בתחום עיצוב המוצרים.
"העיצוב המינימליסטי מבוסס על שקיפות ובהירות האריזות תוך הדגשת ערכי הטבעיות והבריאות, כאשר המוצר עומד במרכז ולא האריזה ("המוצר מדבר בעד עצמו")."
קרדיטים:/B<
משרד פרסום: שלמור אבנון עמיחי/Y&R
מנהל קריאטיב ראשי: גדעון עמיחי
מנהל קריאטיב: ניר ליבני
סופרוויזר: אדם פולצ'ק
תקציבאית: קרן דיק
קופירייטר: דן אבלגון, צח פלדמן
ארט דיירקטור: שגיא בלומברג
מנהל מחלקת אסטרטגיה: נעם מנלה
פלנר: לירון שכטר
מפיקת משרד: סיגל נוגסי
במאי: אלי סברדלוף
חברת הפקה: אוג
מדיה: יונייטד
יחיעם, בבעלות קיבוץ יחיעם מהגליל המערבי, הוקמה בשנת 1969 כתאגיד תעשייתי המתמחה במעדני בשר. מוצרי המפעל - פסטרמות, נקניקים ונקניקיות, משווקים בכל רשתות השיווק המובילות ובמעדניות המובחרות בארץ. מוצרי "יחיעם" זוכים לפופולריות רבה גם ברחבי העולם - 25% מהיצור מיוצא למדינות שונות, בהן ארה"ב, אנגליה וצרפת.
המפעל מחזיק בכ-18% משוק הבשר המעובד, ומהווה את מקור ההכנסה העיקרי של הקיבוץ.