|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מהי חרדה דנטלית ואיך מתמודדים איתה?
כתיבת המומחים
האם כדאי להשקיע בנאסד"ק 100?

פיוניר: קמפיין 'חנות ווירטואלית' למסכים דקים

- הודעה מטעם פיוניר
30/03/2008  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: אדוה ונטורה   |    |  אורנה האמר תקשורת ויחסי ציבור
[צילום: פיוניר]

ט.ר אלקטרו סטריאו בע"מ, הנציגה הבלעדית של פיוניר, מיצרניות האלקטרוניקה המובילות בעולם בתחום הטכנולוגיה הבידורית לבית ומסכים דקים, יוצאת בקמפיין אינטרנט ראשון מסוגו, שטרם נראה כמותו בישראל, אשר מזמין את הגולשים לחווית גלישה בעולם שכולו מסכים דקים.

בקמפיין, המהווה מיני סייט בפני עצמו (www.flatsRUs.com), נכנס הגולש לחנות וירטואלית של מסכים דקים. הוא אינו יודע למי שייכת החנות ואילו מסכים "נמכרים" בה. בחנות 3 מוכרים מאוד מגוונים ויחודיים: המאעכר, העיוור והטכנופוב. בינו לבין ה"מוכרים" נוצר דיאלוג אישי וחם, כשהגולש עונה על השאלות: "מה אתה אוהב לראות?", " מי אתה רוצה שימליץ לך?", ולכל תשובה תגובה בהתאם.. המבוססת על בדיחות מחיי היומיום של קונים ומוכרים בחנויות למוצרי אלקטרוניקה בידורית.

כאשר מחליט הגולש שהגיע הזמן להיות רציני ולהבין איזה מסך באמת כדאי לרכוש, הוא בוחר בפונקציה של "בוא נהיה רציניים" ובכך נכנס לעולם של פיוניר. את פניו מקבל נציג פיוניר במשפט: "מי שמציע לך מסך דק אחר, לא מבין במסכים דקים".

הקמפיין, הבנוי בצורת אתר חוויה מבוסס ווידאו (www.flatsRUs.com), ואשר בפעם הראשונה נראה כסרט מלא הניתן לניווט הגולש ובכך הוא זה אשר קובע את התפתחותו, מבוסס על סיפור מסגרת קומי, בעל מספר תפניות המובילות לסיומות שונות, וכולן נתונות לבחירתו הבלעדית של הגולש.
המשותף לכל המסלולים הוא העולם של פיוניר אליו יגיע הגולש בכל אחת מהאופציות שיבחר.

גיל לייזר, סמנכ"ל השיווק של ט.ר אלקטרו סטריאו בע"מ מציין: "מדובר בקמפיין חדשני שטרם נראה בישראל, ייחודי בנוף הקמפיינים החווייתיים באינטרנט, שכן הן הבאנרים והן שלב הגלישה הראשון בחנות "שאין לה שם", אינם חושפים את זהות מוביל הקמפיין, עד לשלב בו בוחר הגולש "להיות רציני" ובאמת להכיר לעומק את נושא המסכים הדקים..אז מתגלה זהותה של פיוניר ומה שידוע לכולם- שפיוניר מובילה את התחום מקצועית ועיצובית."

יש לציין כי גם הבאנרים המופיעים באתרים השונים, היוצרים את הגירוי הראשון להכנס ולהתחקות אחר העומד מאחורי הקמפיין, אינם חושפים את זהות המפרסם. קמפיין פרסומי מסוג זה טרם נראה בישראל.

לגבי ההשקעה הגבוהה באפיק מדיה אחד, האינטרנט, אומר גיל לייזר: "מדובר במדיה בעלת שיעור ההלימה הגבוה ביותר לקהל היעד שלנו, ובאמצעותו נוכל להגיע אליו ישירות, ואף נרחיב בשל הגירוי המפתיע והלא ידוע. לדבריו, "גולש שיחשף למסר- לא ישכח אותו, והפונים, אשר ייצרו קשר באמצעות האתר ויגיעו לפגישת יעוץ אישית, ישתתפו בהגרלה אשר תזכה אותם בפרסים יקרי ערך".

על הקמפיין החדשני והקריאייטיבי אמונים משרד הפרסום "גליקמן-נטלר-סמסונוב" וחברת האינטראקטיב WEBSENCE.
על ההפקה והצילומים: "מיוחס"
בימוי: יניב קציר
היקף השקעה בקמפיין - 400,000$
[קישור]

תאריך:  30/03/2008   |   עודכן:  30/03/2008
אדוה ונטורה
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רשת הטיפוח LALINE בשת"פ עם ZER 4 U: ולפיו תשיק רשת
מנוע החיפוש שלGoogle ( (Google searchיעלה לראשונה בסלולר בישראל בפלאפון. במסגרת שיתוף פעולה בין פלאפון ו-Google ישראל הטמיעה פלאפון במכשירי דור 2.5 ודור 3 שלה אפליקציה ייחודית של Google, אשר הותאמה במיוחד למכשירי הפלאפון. אפליקציה זו מאפשרת התמצאות מהירה ונוחה באנגלית ובעברית במנוע החיפוש, והגעה לאתרים הרצויים לגולש דרך הסלולר. בכך מצטרפת פלאפון לספקיות וליצרניות התקשורת המובילות בעולם המציעות את Google search בסלולר בהן:,Nokia Vodafone, Three ועוד.
30/03/2008  |  חן קולקר  |   הודעות כלליות
רועי גן (36) מונה לתפקיד סמנכ"ל כספים ותפעול בחברת הסטארט-אפ הישראלית Conduit, המתמחה בפיתוח פתרונות מתקדמים להפצת תוכן לבעלי אתרי אינטרנט.
012 סמייל יוצאת בשיתוף פעולה עם חברת ישפאר מוצרי צריכה במסגרתו משיקות החברות מבצע אטרקטיבי משותף.
רשת האופנה לנשים Cassidi Boutique עולה בקמפיין פרסום לעונת אביב קיץ 2008 בהשקעה כוללת של 1,500,000 ₪, בכיכובה של מגישת הטלוויזיה יעל גולדמן. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום פרנקו, כולל קמפיין ארצי של ושילוט חוצות, קירות, מודעות במגזיני הנשים המובילים וקטלוגים בדיוור ישיר.
30/03/2008  |  נטע הר-לב  |   הודעות כלליות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין  |  
המסר של יום העצמאות תשפ"ד הוא שביום העצמאות תשפ"ה חייבת להיות פה ממשלה אחרת, שתתחיל במלאכת השיקום הגדולה ביותר בתולדות המדינה    אירועי השבוע האחרון רק מחדדים את הצורך הקיומי הזה
יואב יצחק
יואב יצחק
המו"מ לשחרור החטופים נקלע למבוי סתום, ולא במקרה: סינוואר יודע היטב - שחרור החטופים המשמשים כמגן אנושי יקרב את חיסולו    בנסיבות שנוצרו: על גורמי הביטחון בישראל להציב לסינוואר ולאנשי...
דרור אידר
דרור אידר
למרות הקשיים ומורכבות המצב חובה לראות את התמונה הרחבה ולהודות על נס התקומה המדינית ועל היכולת להגן על עצמנו    על שמחה בזמנים קשים ועל ה"אף-על-פי-כן" המפורסם של ברנר. טובה הארץ מאוד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il