ט.ר אלקטרו סטריאו בע"מ, הנציגה הבלעדית של פיוניר, מיצרניות האלקטרוניקה המובילות בעולם בתחום הטכנולוגיה הבידורית לבית ומסכים דקים, יוצאת בקמפיין אינטרנט ראשון מסוגו, שטרם נראה כמותו בישראל, אשר מזמין את הגולשים לחווית גלישה בעולם שכולו מסכים דקים.
בקמפיין, המהווה מיני סייט בפני עצמו (
www.flatsRUs.com), נכנס הגולש לחנות וירטואלית של מסכים דקים. הוא אינו יודע למי שייכת החנות ואילו מסכים "נמכרים" בה. בחנות 3 מוכרים מאוד מגוונים ויחודיים: המאעכר, העיוור והטכנופוב. בינו לבין ה"מוכרים" נוצר דיאלוג אישי וחם, כשהגולש עונה על השאלות: "מה אתה אוהב לראות?", " מי אתה רוצה שימליץ לך?", ולכל תשובה תגובה בהתאם.. המבוססת על בדיחות מחיי היומיום של קונים ומוכרים בחנויות למוצרי אלקטרוניקה בידורית.
כאשר מחליט הגולש שהגיע הזמן להיות רציני ולהבין איזה מסך באמת כדאי לרכוש, הוא בוחר בפונקציה של "בוא נהיה רציניים" ובכך נכנס לעולם של פיוניר. את פניו מקבל נציג פיוניר במשפט: "מי שמציע לך מסך דק אחר, לא מבין במסכים דקים".
הקמפיין, הבנוי בצורת אתר חוויה מבוסס ווידאו (
www.flatsRUs.com), ואשר בפעם הראשונה נראה כסרט מלא הניתן לניווט הגולש ובכך הוא זה אשר קובע את התפתחותו, מבוסס על סיפור מסגרת קומי, בעל מספר תפניות המובילות לסיומות שונות, וכולן נתונות לבחירתו הבלעדית של הגולש.
המשותף לכל המסלולים הוא העולם של פיוניר אליו יגיע הגולש בכל אחת מהאופציות שיבחר.
גיל לייזר, סמנכ"ל השיווק של ט.ר אלקטרו סטריאו בע"מ מציין: "מדובר בקמפיין חדשני שטרם נראה בישראל, ייחודי בנוף הקמפיינים החווייתיים באינטרנט, שכן הן הבאנרים והן שלב הגלישה הראשון בחנות "שאין לה שם", אינם חושפים את זהות מוביל הקמפיין, עד לשלב בו בוחר הגולש "להיות רציני" ובאמת להכיר לעומק את נושא המסכים הדקים..אז מתגלה זהותה של פיוניר ומה שידוע לכולם- שפיוניר מובילה את התחום מקצועית ועיצובית."
יש לציין כי גם הבאנרים המופיעים באתרים השונים, היוצרים את הגירוי הראשון להכנס ולהתחקות אחר העומד מאחורי הקמפיין, אינם חושפים את זהות המפרסם. קמפיין פרסומי מסוג זה טרם נראה בישראל.
לגבי ההשקעה הגבוהה באפיק מדיה אחד, האינטרנט, אומר גיל לייזר: "מדובר במדיה בעלת שיעור ההלימה הגבוה ביותר לקהל היעד שלנו, ובאמצעותו נוכל להגיע אליו ישירות, ואף נרחיב בשל הגירוי המפתיע והלא ידוע. לדבריו, "גולש שיחשף למסר- לא ישכח אותו, והפונים, אשר ייצרו קשר באמצעות האתר ויגיעו לפגישת יעוץ אישית, ישתתפו בהגרלה אשר תזכה אותם בפרסים יקרי ערך".
על הקמפיין החדשני והקריאייטיבי אמונים משרד הפרסום "גליקמן-נטלר-סמסונוב" וחברת האינטראקטיב WEBSENCE.
על ההפקה והצילומים: "מיוחס"
בימוי: יניב קציר
היקף השקעה בקמפיין - 400,000$
[קישור]