בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
עד היום ניתן היה לרכוש טבעוף רק במארז סגור...
|
- הודעה מטעם טבעוף
טבעוף תחל בשיווק חלקי עוף בקצבות כצל'ה, אטליז-מעדנייה בהנהלת אייל כץ ורועי פרס, הינם מהראשונים לשווק חלקי עוף של המותג "טבעוף" בקצבות וכן טבעוף לא מוכשר. לאור זאת הצרכנים יוכלו לרכוש טבעוף בקצבות בכלל זה: קניית עוף מתפזורת, בשר עוף טחון, בשר עוף ללא עור, בשר עוף ללא עצם ועוד. עד היום ניתן היה לרכוש מוצרי עוף של "טבעוף" רק במארזים/מגשיות ורק עוף מוכשר. במחלקת העופות של כצל'ה ישווקו רק עופות ללא אנטיביוטיקה של טבעוף. אייל כץ, קצב ושף ממנהלי כצל'ה ציין כי מעבר ליתרונות הבריאותיים הגלומים בצריכת בשר עוף נקי מאנטיביוטיקה וכימיקלים, טעמו של העוף טוב יותר. בכצל'ה השיקו קו מוצרים אורגניים חדש במסגרת אירוע פורים. קו המוצרים החדש בחנות כולל גם בשר אורגני טרי של חברת "הרדוף". אודות "טבעוף": "טבעוף" נקי מאנטיביוטיקה וכימיקלים - עוף טבעי הגדל בצפיפות נמוכה וניזון מתערובת צמחית פרוביוטית. תערובת זו מכילה חיידקי מעי ידידותיים המחסנים את מערכת העיכול שלו. בכך מתבטל הצורך בשימוש באנטיביוטיקה ובזרזי גדילה. "טבעוף" גדל בריא ולכן בריא יותר לאוכליו - כל מה שאוכל העוף נספג בגופו ומשפיע על ההרכב התזונתי של בשרו. שיטת הגידול הייחודית של טבעוף מבטיחה שהוא גדל בריא ונקי מחומרים זרים. כתוצאה מכך שומר בשרו על ערכים תזונתיים גבוהים במיוחד. אודות כצל'ה: כצל'ה, איטליז-מעדניה עם 17 שנות מצויינות, מספק מוצרים איכותיים, חומרי עזר ויעוץ קולינארי. כצל'ה פועל לאפשר לכל לקוח להגיש את הארוחה הטובה ביותר בביתו לבני משפחתו ולאורחיו. הקונים נהנים מהבשר האיכותי ביותר, מוצרים ייחודיים המיוצרים במקום ברמה הגבוהה ביותר על פי מתכונים של כצל'ה ומהחומרים הטובים ביותר. הקונים מקבלים הדרכה, הסבר וייעוץ מהשפים של המקום לגבי כל הארוחה החל מתפריט וכמויות וכלה במתכונים ומנות מוכנות, הכל בהתאם לתקציב ואופי הארוחה או האירוע. בכצל'ה קשובים לצרכי הקונה ומתאימים את המנות במיוחד לכל לקוח. כצל'ה בהנהלת אייל כץ ורועי פרס, ממוקם במרכז שרונה, כפר סבא, טל' 09.7401091. לפרטים נוספים ניתן לבקר ב: www.ketzale.co.il
|
תאריך:
|
07/04/2008
|
|
|
עודכן:
|
07/04/2008
|
|
הילה עובדיה-אקרמן, יח"צ
|
|
HEART, מותג מוצרי תינוקות, מרחיב את פריסתו וחודר לרשת השופרסל לאחר שחדר בהצלחה לרשת הניו פארם, לרשתות בתי מרקחת ולחנויות מתמחות באביזרי תינוקות. חמוטל יצחק, מבעלי המותג, מעריכה כי בעקבות הכניסה לשופרסל יעלו אחוזי המכירות בכ-40%.
|
|
|
7 באפריל, 2008 - חברת HP ישראל מבצעת פרויקט לשדרוג תשתיות האחסון בסביבת המחשוב הקריטית ולהקמת תשתיות אחסון באתר הגיבוי וההתאוששות הקיים (DRP) עבור דואר ישראל. במסגרת הפרויקט רכש דואר ישראל שרתי להב של HP עבור מערכת ה-ERP-SAP שאמור להתחיל לפעול בארגון במהלך 2008. החוזה נחתם באוקטובר 2007 והיקפו מוערך בכ-3 מיליון ש"ח.
|
|
|
חברת מועדון הקפה ממשיכה לגדול. החברה רכשה השבוע את זכויות ההפצה של המותג האיטלקי "אסקסו" שהופץ עד היום ע"י חברת בריסטה, שמשווקת גם קפה ופודים של חברת Musetti. ASCASO ידועה בעולם כבר 45 שנה כיצרנית חלקי חילוף למכונות קפה.
|
|
|
חברת הסטארט אפ ".co.il1500", בבעלות קבוצת ESG, ינון לנדנברג, מנכ"ל אידיאולוג'יק, אבי פרץ, מנכ"ל קבוצת ESG ודורון טל, המשווקת לראשונה כתובת דואר אלקטרונית ממוספרת, חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת יורם מקבוצת וואלה, אתר הסטודנטים והלימודים של המדינה. במסגרת ההסכם, תקבל חברת יורם בלעדיות למוצר בתחום מוסדות החינוך וההשכלה הגבוהה. ההסכם נאמד בכמיליון ₪.
|
|
|
|
|
|
|