שמרת הזורע, יצרנית הרהיטים הגדולה בישראל, משקיעה מיליון דולר בקמפיין לשינוי אסטרטגי תחת הסיסמה: שמרת הזורע. סיפור אהבה ישראלי.
האסטרטגיה הפרסומית החדשה, פרי יצירתו של משרד הפרסום עוזי בטיש, מחברת בין ערכי חברת שמרת הזורע - עיצוב ישראלי, שורשיות ואותנטיות לבין ערכים כמו רומנטיקה, ריגוש ואהבה תוך שימוש בויז'ואלים אמיתיים של עובדי החברה ובני משפחותיהם, המספרים סיפור אהבה ישראלי.
שמרת הזורע היא החברה הראשונה בתחום העיצוב לחזור לשורשים ולנכס לעצמה חיבור לישראליות אמיתית כאשר בבסיס האסטרטגיה עומדת התפיסה: מותג עברי כערך.
לדברי אריה ויסמן, מנכ"ל ובעלים של שמרת הזורע, "מחקרים אחרונים הוכיחו שהמותג הישראלי הוא המותג המועדף על הצרכנים. בישראל - כמו בכל העולם - תהליך של לוקליזציה במותגים הוא תהליך נפוץ בקטגוריות רבות. שמרת הזורע היא יצרנית הרהיטים הותיקה בישראל והרשת היחידה שמייצרת את רהיטיה בארץ. אנו גאים בעובדה זו ואחרי שבשנים האחרונות האסטרטגיה הפרסומית שלנו התמקדה בביסוס מעמדנו כמותג אופנתי ועדכני הגיע הזמן להיצמד לנכס הכי יקר שלנו - הישראליות".
הקמפיין יכלול פרסום בעיתונות ארצית ומקומי, שילוט חוצות ורדיו אזורי.
אודות שמרת הזורע
קולקציית הרהיטים של שמרת הזורע מאופיינת בסגנון עכשווי ומותאם לצרכיו של הלקוח הישראלי. הקולקציה משלבת סגנונות וטעמים שונים: הקלאסי - אלגנטי: מכובד, עשיר בעבודת עץ מוקפדת. העכשווי - ישראלי: צעיר ומפנק. המודרני - נקי: מינימליסטי ומעוצב. כל זאת, תוך הקפדה על רמת עיצוב גבוהה עם דגש על פונקציונאליות. המוצרים משולבים בעץ גושני עשיר וטבעי. בקולקציה מיטב הבדים במגוון רחב של סגנונות, גוונים, סטרוקטורות וחומרים איכותיים. הריהוט מתוכנן במקצועיות תוך הקפדה על רמת העיצוב, איכות חומרי הגלם והגימור. לחברה קו מוצרים בייצור מקומי לצד קו מוצרים המיובאים מחו"ל.
שמרת הזורע מעניקה ללקוחותיה את החופש לעצב: החופש לבחור את הבדים, הצבעים, מידות הרהיט וגווני העץ; החופש לבחור סגנונות, לשלב, להתאים, להיות יצירתיים ולבטא אמירה עיצובית ואישית.
החברה נמצאת כיום בבעלות משפחת ויסמן הירושלמית, הפעילה בתחום הריהוט מאז 1932.
לשמרת הזורע 8 סניפים ברחבי הארץ: קיבוץ שמרת; חיפה- חוצות המפרץ; נתניה- מחלף פולג; רמת גן- מול קניון איילון; ראשל"צ; צומת בילו; ירושלים; אשדוד.