בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
אלודה מציעה משדר רשת אלחוטי על גבי רשת החשמל הביתית
|
- הודעה מטעם אלודה
מאת:
יעל בן-חמו | | דורן תקשורת ויח"צ
|
אלודה, נציגת חברת Aztech בישראל, החלה לשווק משדר רשת אלחוטי על גבי רשת החשמל הביתית - דגם Aztech HomePlug 105EW. דוד אלון, מנכ"ל אלודה, אומר כי משדר הרשת האלחוטי על גבי רשת החשמל הינו הפתרון המושלם למקומות בהם הרשת האלחוטית לא נגישה. המשדר מתאים לחדרים עם בעיות קליטה, כמו ממ"ד, ולכאלה בהם יש יותר ממחשב אחד. ההתקנה עצמית קלה, ללא צורך בהעברת חוטים: מחברים קצה אחד לשקע החשמל בבית - אליו מחובר הנתב או השרת. קצה שני מחברים לשקע חשמל אחר בבית, והקצה השני משדר באופן אלחוטי למחשבים בחדר. מפרט טכני: - תדר שידור- 4.3Mhz-20.9Mhz
- מהירות העברת נתונים אלחוטית: 54Mb בשנייה.
- מהירות העברת נתונים קווים: 85Mb בשנייה.
למוצר יש אישורי משרד התקשורת ומכון התקנים, וניתן לשימוש כתוספת למוצרים HL-105E או HL-108E Aztech (מתאם קו רשת תקשורת על גבי רשת החשמל הביתית). - המחיר: 599 ₪, להשיג בחנויות מתמחות ובאינטרנט
אודות אלודה חברת אלודה, אשר הוקמה בשנת 1989, ובראשה דוד אלון, הינה הנציגה הבלעדית בישראל של אולימפוס - מצלמות דיגיטליות ורשמקולים, מוסטק - סורקים, מצלמות דיגיטליות, מוצרי מערכת קולנוע ביתית ומערכות אל פסק, פינאקל - כרטיסי PC לעריכת טלוויזיה ווידאו קסיו - מצלמות דיגיטליות טרקסטור ו- 4play - מוצרי MP3/MP4. מאז הקמתה, שמרה החברה על קצב גידול של 30%-35% לשנה. מחזור המכירות השנתי לשנת 2008 צפוי להגיע ל-100 מיליון ₪.
|
תאריך:
|
30/04/2008
|
|
|
עודכן:
|
30/04/2008
|
|
יעל בן-חמו
|
|
חב' "בן אנד ג'ריס" שהינה מותג הגלידות ה-"סופר פרימיום" המוביל בעולם, חגגה אתמול, בתאריך 29.4.08 יום הולדת 30 שנה להקמת החברה, ובמסגרת החגיגות החליטה להכריז על יוםFREE CONE DAY - "יום גביעי גלידות חינם" עולמי, במסגרתו חולקו בעשרות מדינות ברחבי העולם, וישראל ביניהן, גביעי גלידות של "בן אנד ג'ריס" חינם.... חינם!
|
|
|
חברת דוד לובינסקי בע"מ, יבואנית פיג'ו, משיקה את פיג'ו 308 המשפחתית החדשה ויוצאת בקמפיין פרסומי נרחב בתקציב של למעלה מ-4 מיליון ₪. הקמפיין יעלה ב-2 למאי, עם סרטון טלוויזיה שייחתם בסיסמת הקמפיין "Created on the 8th day" ('נברא ביום השמיני'). הסרטון מציג את יצירת ה-308, מתוך יסודות הבריאה הבראשיתיים, ונמסרת באמצעות זרועות עלים היישר אל הכביש.
|
|
|
בנק הפועלים ואוניברסיטת בר-אילן משיקים שירות חדש לטובת הסטודנטים: שבע עמדות אינטרנט ייעודיות הוצבו בשבעה בניינים בקמפוס באוניברסיטה, באמצעותן יוכלו הסטודנטים להיכנס לחשבונם בבנק, ליצור קשר עם הבנק לצורך פתיחת חשבון חדש, וכן לגלוש לאתר האוניברסיטה לקבל מידע, לבצע פעולות כגון בדיקת מועדי וציוני בחינות, שינויים במערכת השעות, סטטוס ועוד.
|
|
|
חברת טבע עולה בקמפיין פרסום חדש למשחת השיניים אלמקס, שייחודה הוא בחומר הפעיל אמין-פלואוריד אורגני, שהוכח כיעיל ביותר במניעת חורים בשיניים. היקף הקמפיין מוערך בכמיליון שקלים.
|
|
|
מעצבת התכשיטים נילי בן דוד השיקה אתר חדש, בהשקעה של למעלה מ-80 אלף שקל. האתר מציע רכישה באמצעות הרשת, גלריית תכשיטים בשילוב יהלומים יוצאת דופן ביופייה. באתר, פירוט על מגוון התכשיטים המוצעים, ביניהם: טבעות בשילוב אבני חן יוקרתיות, שרשראות, צמידים, סיכות, ענקים וכד'.
|
|
|
|